Citizen-only Topic

na dit weekend is het voor mij Citizen only: een kleine pauze in mijn collectie met 1 horloge, wat een leuk ding is dit toch…

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Leuke reeks Citizens!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn favoriet op een nato gezet :wink:

5 likes

Een tijdje geleden dit projectje aangeschaft. Een Citizen met lumen wijzerplaat en gouden bezel (althans, dat heeft ie ooit gehad). Het bandje is afschuwelijk, de bezel is versleten, de inlay beschadigd en het glaasje gekrast…
Binnenkort maar eens aan gaan beginnen.

4 likes

Die heeft in elk geval niet z’n hele leven in de vitrine of horlogedoos doorgebracht.

1 like

8 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1030063_zpsvoitfkxn.jpg.html]

[/URL]

11 likes

Heb zo’n beetje alle 28 pag van je photobucket doorgenomen…… veel mooikes daarbij. :+1:

Mijn nieuwste aanwinst de Promaster Sky AS4025-08e​:sunglasses::+1:

7 likes

Beater op een curved edge croco wannabee

5 likes

Erg fijn horloge, F100 Satelite wave.

4 likes

Hij blijft leuk…

8 likes

Voor de liefhebbers !

Ik heb hem al, anders …

http://link.marktplaats.nl/m1072400198

1 like

Heb mijn Citizen niet zo heel vaak om… Vandaag wel, dus goed moment om even een foto te maken. Hopelijk is deze niet al eerder voorbij gekomen! Hij is trouwens niet zo groot als het lijkt, ik heb niet al te grote polsen en de hoek van de foto is niet ideaal…

5 likes

Gekregen van mijn vriendin en na lang wachten toevallig binnen gekregen op de geboortedag van mijn dochtertje. Deze Citizen gaat dus nooit meer weg! :wink:

11 likes

Buiten het feit dat het voor jou een emotioneel mooi horloge is, is ie natuurlijk ook fysiek geweldig. Veel plezier ermee.

1 like

@RobertGerard , je mag wat mij betreft jouw gevonden artikel wel in dit topic plaatsen.

Ik zou dat toejuichen en het ’ functioneel cross posten ’ noemen.

:expressionless:

3 likes

Nou voorruut :slight_smile:

2 likes

Super @RobertGerard !
Hoop dat veel CLers (CitizenLovers) dit lezen én een nieuwe foto plaatsen.

Zelf kwam ik in de Ardennen op een rommelmarkt dit kleine (oma-)dameshorloge tegen.
Stel me zo voor dat deze van een 70jarige vrouw is geweest die het alleen op zondag droeg.
Nagenoeg geen beschadigingen en helemaal in takt.
Ook letterlijk in takt.
Ik pakte het op, schudde twee keer en het ding liep!!
Heb het drie dagen alleen s’ochtends gedragen en het liep nog geen minuut achter.
Dat vind ik een topprestatie van een horloge uit die tijd en van deze grootte.
Ik vermoed dat ie van 1980 is.
Meer weet ik niet.

Wie wel trouwens?
Zou leuk zijn als ik middelbaar en nummer zou weten alsook de leeftijd en een indicatie vd waarde.

Check de foto en enjoy.