Citizen-only Topic

Ik heb mijn eerste Citizen nog steeds, gekregen van mijn vader in 1979 en gedragen tot in de jaren '90

8 likes

Gave collectie heb je daar hoor! De linkse is een nieuw model voor mij. Vond onderstaand type-nummer,

C460 Q00788 WINGMAN

Mooi hoor! Staat leuk op die band.

1 like

Zeker wel - sinds dit jaar ‘Show hier je horloges met LCD display’, en natuurlijk kun je met de zoekfunctie nog veel meer topics op LCD gebied vinden

1 like

Ben niet zo thuis in ref nrs - dus zoek maar uit Lode :wink: Heb wel het gevoel dat een secondewijzer ontbreekt, da’s het enige waarom ik destijds aarzelde bij de aanschaf, was zowiezo al gestopt met verzamelen. Maar ik vond het ‘plaatje’ zo mooi dat ik toch overstag ging

2 likes

Dank.
Ik zoek het verder wel uit.
Je secondewijzer is idd afgebroken.

tja, dit was weer zo’n typische rommelmarktverkoper waarbij ik altijd zsm het horloge uit handen nam om te voorkomen dat er even een klein mankementje wordt ‘opgelost’…

1 like

Het is natuurlijk wel te herstellen.
Citizen onderdelen zijn er gelukkig tig te vinden.
Lijkt me puur op het zicht een homer

Bijna goed, geen homer maar een new master
Binnenwerkje is een 8270A
Bekijk dit eens op eBay http://www.ebay.es/itm/111839383636

Tadaa

Heb wel eens andere verhalen gehoord over Citizen onderdelen… Nooit een glaasje voor mijn Recordmaster kunnen krijgen bijv. OK dat was voor webwide, info missschien nog eens online proberen. Deze ATM is overigens één maal via google te vinden - zelfde serienr etc en niet te koop in 2014. Zou speciaal voor de Maleisische strijdkrachten zijn geleverd in de 70’er jaren. Op die foto’s heeft hij zijn sec wijzertje nog…

1 like

Een asje ? dus je vermoed dat die gebroken is begrijp ik?

Dat denk ik ja.
Verbogen of gebroken en nooit vervangen

1 like

Eens over nadenken - heb nog nooit zoiets vervangen laat staan online besteld. Eerst maar even een beetje werken tussendoor :wink:

1 like

Strak plan.

Zal ik hier ook even doen.

1 like

Onderweg naar Amerika voor een mooie coating.
Foto’s volgen wanneer weer terug maar duurt helaas even :slight_smile:

4 likes

Dit is overigens een foto van mijn oude titanium (verkocht) deze keer krijgt de SS versie een coating.

1 like

Mijn eerste marktplaats horloge koop vandaag binnen…pffff gelukkig ziet er redelijk uit en loopt ook nog!

7 likes

Dat gaat weer mooi worden @H47 :slight_smile:

Recentelijk deze in nieuwstaat aangeschaft. Zit er al lang naar te loeren, maar nooit de knoop doorgehakt. Eigenlijk miste ik ook wel een Citizen in de collectie.
Het standaard rubberen bandje is bijzonder oncomfortabel dus daarvoor is al een alternatief onderweg vanuit Engeland.

7 likes