Citizen-only Topic

klopt is deze versie.

Ik heb hem een beetje gephotoshopped zoals het gaat worden.
Worden matte kleuren.
Je moet er van houden ik neem een risico deze keer maar wordt vast mooi.

4 likes

8 likes

Mijn oudste Citizen geloof ik, dit opwindertjeā€¦

6 likes

Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Zit erover te denken om mijn ā€˜zelf gebouwdeā€™ skx007 er naar toe te sturen. Hoe verloopt de communicatie met het bedrijf?

Vandaag binnenā€¦grappig dingā€¦:blush:

4 likes

Pas hier mijn - vermoed ik - oudste Citizen gepost, maar deze Recordmaster zit er denk ik aardig dicht bijā€¦

7 likes

Vandaag binnen gekomen, gaat as zondag door naar mijn zoon.
Ben dus niet de eigenaar.
Maar het zal nog uren duren voordat de overdracht plaats gaat vinden.
Kijk er beetje tegen op.
Blijft toch je kind hĆØ?
:relieved:
Kijk hem liggen naast opa omega :wink:

7 likes

Erg gaaf deze Citizen. Je heb geluk dat je een knappe heb gevonden!
Klopt het dat de band 24mm is??

Klopt! Ben al heel lang op zoek naar een mooie voor een nette prijs. Deze is in nieuwstaat!
De bandaanzet is inderdaad 24. Dat is een beetje onhandig, gezien ik voornamelijk 20 en 22mm banden heb liggen. Inmiddels heb ik een Zuludiver rubberen band gemonteerd. Zit beter dan de standaard band.

2 likes

Staat goed deze band. Een stuk strakker dan die standaard ā€˜waveā€™ band. En met enigzins taper naar 21/22mm mag ik hopen?
Jammer van die 24mm dat is me echt too much

Mijn hond beet mijn bandje stuk.

Ik heb een nieuwe besteld (23mm). Deze band van Luminox is mat van kleur. Daarmee wordt het geheel iets meer in balans vind ik (de dial is glanzend).

Mocht iemand het bovenste deel van het oude bandje willen hebben voor zijn klok of als reserve, PM me dan. Ik stuur het kosteloos toe. Oja, het betreft de Citizen CB0134-00E (JDM klok).

3 likes

Tapert idd naar 22mm.

Jaren '70 Citizen, 42mm, met Nederlandse dagaanduiding.
Is van mijn vader geweest.

Hoort eigenlijk een stalen band om, maar die is al jaren geleden stuk gegaan en ooit vervangen door een andere, die ondertussen ook stuk is. Nu even met een zwart leren bandje.
Gr.

10 likes

Triple woordwaarde.

1 like

He Grover, is het weer zo laat

1 like

Damn right. Extra lume kiekje van de laatste.

3 likes

Op veel vintage Enicar horloges zie je de naam Star. Citizen ging er vet over heen met deze Seven Star

1 like

Hier ben ik blij meešŸ˜Šā€¦lang gezocht naar zoā€™n wijzerplaat vind het mooi dat ze de wijzers en uren zwart hebben omlijnd zodat het beter zichtbaar is in bepaalde lichtomstandigheden.
Twijfelde wel over of het wit of zilver zou zijn(niet goed op plaatjes te zien).Wat blijkt, zilverwitte sunburstā€¦helemaal in me noppiesā€¦:hugs:

Lume ook lekkeršŸ˜Š

10 likes

@Slin wat een lekkere klare klok.

1 like