Citizen-only Topic

Is kostenloos vanaf 29 euro of zo. Heb al diverse spullen gekocht bij Amazon. Steeds zeer correct, én op tijd geleverd.

1 like

Bedankt voor de info.

1 like

Besteld, bedankt voor de hulp.
Groeten
Stefaan

1 like

Had m ooit ook bijna gekocht…mooi🖒

Misschien ik ook ooit nog eens😊

Deze is beetje richting die van jou

Wel anders natuurlijk maar ook met blauwe band.

3 likes

Dit is ook een hele mooie, die kende ik nog niet.

1 like

De Excalibur serie(zo noemen ze hen) verschillende kleuren en super racheting band en vette lume(blauw) die heel de nacht zichtbaar is…
Deze heb ik 2 van een voor net en ander voor werk dat de band mag beschadigen

Lume…

Is er ook met gele wijzers…was pas te koop op t forum…

5 likes

Snel gegoocheld, amper 157 euro!!!

1 like

41,5 mm…echt super ding

Is dat met rubber band zeker…die prijs?

Ja en die lume…nog geen betere gevonden🖒😎

Amazon.de staan er misschien ook nog

1 like

De ene is nog niet binnen en ik zit al op een andere te kwijlen, ik ben niet goed bezig :wink:

1 like

Ken het…weet niet waar ik moet kijken soms😨

1 like

Ben na mijn pas begonnen periode met nieuwe gestart, en nu aan vintage begonnen…na…na…praat ik al raar😁

1 like

Ik heb er al een paar te koop zien staan in de loop van de tijd en het viel me op dat er een aantal een deukje in de bezel hadden. Normaal kan een rvs bezel wel wat hebben. Zijn deze van aluminium?

1 like

10 likes

Voor het eerst in 18 jaar ben ik Citizen-loos.

Even wennen hoor, vind het ook wel bevrijdend werken. Maar 4 horloges, waarvan een voor de klus/vakanties, een voor de dagelijkse werkzaamheden en twee die ik nog moet verkopen of waar ik geen afscheid van kan nemen (meer het laatste)

Toch, lonkt er wel weer een Citizen hoor, maar wel ecodrive, ik ben klaar met de automaten onderhand.

2 likes

Oh… mij niet echt opgevallen, wel dikke krassen op de bezel en dan dat zwarte spul eraf…weet echt niet of het aluminium is of RVS.

Veel problemen gehad met automaten?

Heb redelijk wat ecodrives(lekker onderhoudsvrij) welke word het dan?Foto…of ben ik nu te nieuwsgierig😊

1 like

Ha Nils,

Ik zie jou nog eens de grootste vintage Citizen collectioneur van west Europa worden :+1::relaxed:

Ik heb deze gisteren uit de mottenballen gehaald: handwinder uit juli 1969 met 21 steens Homer uurwerk! Al 100 jaar geen service gehad, loopt uitstekend. Heeft alleen een nieuw glaasje nodig of een paar keer het glaasje polijsten :relaxed:

FIJNE AVOND! :relaxed:

5 likes

Gaaf…hoeveel mm? En wat is de kleur? Lijkt zwart of bruinachtig. Zit er ook sunburst in?

1 like

Hahahaha…:joy: Ik was net aan een PB voor jou begonnen :slight_smile:

Edit: die ga ik je zo sturen:+1:

1 like