Citizen-only Topic

Onze @domega blijft mij ook steeds verbazen…:relaxed: Ik ken hier mensen die veel horloges hebben. Zelf heb ik ook best veel horloges, maar @domega… sjonge jonge…waar haalt ie ze toch steeds vandaan?! :grinning: :+1: Ik vind het wel heel erg leuk altijd om te zien, TOP!

1 like

Snel dan even want de tandarts wacht niet :wink: hopelijk heb je er zo wat aan!

1 like

Jip…volgens mij heeft hij of een heeeel groot huis of heeel veel kastruimte…Zeker top!@domega🖒😎

2 likes

Ah ja super! Effe downen…staat G.F mmm…maar thanks en sterkte bij de tandarts!🖒

1 like

Een Leopard tank uit 1970? :grinning:

1 like

Ja zat ook net te kijken augustus 1970…🖒

Moet eigenlijk van 45 zijn he😊

1 like

Dankjewel, het lijkt inderdaad alsof hij goed onderhouden is.
Cosmotron’s zijn inderdaad een soort hybride, de batterij zorgt voor de aandrijving, maar het heeft wel een balans met een vloeiende secondewijzer. Je komt ze ook niet vaak tegen, omdat ze maar 10 jaar zijn gemaakt.

1 like

Oh…10 jaar ik dacht gelezen te hebben nog veel korter omdat de Quartz zijn entree maakte…mmm zal nog eens een keer lezen😕

Maar i.i.g veel te kort😊

Iemand hier die nog een citizen orca wilt verkopen aan mij? Mag op rubber of op staal zijn. :sunglasses:

1 like

Deze vandaag weer. Topklokkie!

1 like

Aparte…mooi🖒

1 like

Ha…Hij is helemaal niet voor jou. Je vrouw pikt m toch weer in :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar wederom vet cool​:+1:

Iemand enig idee waar dit horloge te koop is ? Of enkelt op de Aziatische markt uitgebracht ?

2 likes

Ja mooi klokkie man had ooit naar citizen_UK getwitter over de irfan bachdim citizen maar die wisten het ook niet.
Denk alleen in Azië waarschijnlijk.

1 like

Nee hoor, alleen een klein verhuisdoosje :wink:

2 likes

Helemaal tot aan de nok vol met horloges​:joy::sunglasses:

1 like

Fijn ding😊

3 likes

Niks geen GF Nils er staat G.P. van Girard Perregaux denk ik? :wink: Zodiac had ook van die opvallende ovale 36000 beaters trouwens, en van Citizen zag ik deze vertikaal ovaal - ook wel gek niet?

1 like

Wow…die heb ik nog nooit gezien…wel net toevallig zitten lezen over dat er ovaal horizontale leopards zijn🖒

Leuk setje voor de liefhebber:

https://uhrforum.de/4x-citizen-promaster-ay-5000-a-t301848

1 like