Citizen-only Topic

Deze heb ik ook, leuke vintage uitstraling

4 likes

Hi, bedankt voor je bericht. Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Het horloge dat ik heb besteld, maar nog niet heb ontvangen, is de Citizen BN0150-61e. Dat is dit model;

De Citizen op de door mij genomen foto is de JV0020-04e. Deze dus;

1 like

Yep, zo had ik het ook begrepen, hoor. Ik heb de blauwe versie met rubber band en daar ben ik heel content mee :slight_smile: Mooi dat je hem op staal hebt kunnen kopen. Staat hem erg goed!!

1 like

Ah oké, ik dacht dat het verkeerd begrepen was omdat @watchup het ene typenummer bij het andere horloge had gezet in zijn, overigens waanzinnig gave, Citizen collectie. :wink: :+1:

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/prisma/20160327_155142.jpg.html]

[/URL]

2 likes

Nog twee vergeten, ik moest wel even zoek naar foto’s want ze zijn al een tijdje niet meer in bezit:

Citizen Excalibur, fijne band met een (bijna) traploos verstelbare band. Jammer alleen dat de bandaanzet 21mm was, geen mooi passende nato voor kunnen vinden destijds.

Van een paar jaar geleden al weer; Citizen Night Hawk.

Groeten,

Stefan

3 likes

Mooi! Met name die Excalibur op staal :+1:

1 like

Ja klopt. gewoon stomweg knippen plakken geweest.
Ik weet dat Citizen nog wel eens voor een zelfde horloge verschillende artikelnrs. heeft voor de verschillende verkoop regio’s.
Gemakzucht van mijn kant dus.

Solly

Elf.

1 like

Ook een ex. :sunglasses:

2 likes

Dit moest ik nog even kwijt :grin:;

5 likes

Groeten van zijn broertje :grinning:

4 likes

Maar 3 ecozilla’s?

Gr. Marc

2 likes

6 likes

Voor sommige van jullie wellicht bekend maar ik vond een leuk artikel op vintagecitizenwatches.com. Het betreft een Citizen duik horloge wat in zee werd gevonden. Dit horloge heeft daar ca. 2 a 3 jaar gelegen en begon na de vondst weer te tikken…

http://vintagecitizenwatches.com/tag/citizen-found-in-the-ocean/

Fijne zondag!

3 likes

Jongste telg;

En familie portret;

Het blijft een leuke hobby!!

10 likes

Lurken in dit topic doet me terugverlangen naar de Ti Orca die ik van de hand heb gedaan. Had ik nooit moeten doen :confused:

1 like

Steeds weer genieten van mijn Pepsi ! :heart_eyes:

3 likes

Begrijpelijk! En ik moest grijnzen toen ik het las. Ik heb de Orca ook even gehad maar dat was niet mijn helemaal mijn klokje. Weggegeven aan mijn schoonzus die hem verloren is op Bonaire. Wellicht vinden ze deze over een par jaar terug in zee. Heeft Citizen weer een aardig verhaal!..

Mooie combinatie met die Nato band! Enjoy!!

1 like