CP Watch Holder(s)

Even dit topic uppen, ik heb nog een paar CP’s over.

Mocht een van de actieve leden ze kunnen gebruiken , dan hoor ik dat wel.

1 like

Wat kosten ze per stuk ?

ipv een CP zal het dan wel een AK worden.
Ik heb daar ook wel interesse in (een stuk of 3)

Misschien een HFLE AK standaard?

'k heb het momenteel nog even druk met een “projectje” voor een klant… klanten weten je altijd te pushen voorbij de grens van je kunnen… 'k had nog nooit kronen gemaakt…

Nu dus wel… “volgend jaar” ga ik aan de slag met de houders…:slight_smile:

Ik vraag 17,50

1 like

Dag vrienden,
Ik ben op zoek naar een mooie horloge standaard voor in de woonkamer. Wat ik zoek moet wat meer “flair” hebben dan die van CP of de houten standaards die vaak door Apple watch houders gebruikt worden. (En ik ben echt niet op zoek naar een horlogedoos). Ik heb op het forum gezocht en ben wat deze zoektocht betreft een beetje lost geraakt.
Kan iemand mij helpen? Hieronder een link naar een bedrijf van Instagram die het meest in de buurt komt van wat ik zoek, maar het net niet is (en bovendien zijn ze prijzig voor hetgeen ze aanbieden).

Ik besef me dat die wellicht niet het beste onderwerp is om deze vraag te stellen, maar ik wil niet meedoen aan forumvervuiling met te veel onderwerpen.

Groets :grinning:

Alleen daarvoor al hulde! Ik heb geen alternatief helaas. Succes met je zoektocht!

2 likes

Dat zijn ze. Er is een gast op uhrforum die een soortgelijke variant maakt van hout, die zijn iets van 70 euro ex verzenden.

DIY is het goedkoopste alternatief. Dit kun je makkelijk zelf maken.

Uit de budget range is de CP holder de onvolprezen winnaar. Daarnaast heb je nog de Aliexpress plastic standaardjes.

1 like

@Zulu & @SwedishChef, dank beiden.
Ik ben ook na advies & verwijzing van Zulu nog niet warm van wat ik ben tegengekomen.
Ik denk dat ik het wellicht helemaal zelf ga maken: een blokje marmer, een dunne koperen buis (al dan niet in de gewenste kleur geverfd) met wat bouten en een echt lederen houder gaan mijn geen fortuin kosten en zal mijn eigen smaak zijn. En als ik het maak, zal ik het hier gaan showen en mogen jullie het beoordelen :sunglasses:.

2 likes