Crownguard

@Crownguard altijd goed, altijd top en mijn favoriete adres! :relaxed: :+1:

2 likes

Vandaag mijn MarkII opgehaald bij Mark.
Jongens Jongens wat een klok :slight_smile:
Goede service zeker een aanrader.
Ramon ik hoop zeker binnenkort weer zaken te doen.
Groetjes Jack.

Natuurlijk moet Mark / Ramon zijn foutje oeps :blush:

1 like

Gisteren de NA afgehaald bij @Crownguard. Al een paar maar maanden aan het mailen en altijd krijg je snel een antwoord. Ramon is duidelijk een echte liefhebber en staat je steeds professioneel te woord. Onder het genot van een lekkere kop koffie ook nog wat leuke horloges gepast. Was echt de moeite om 165 km (enkel) te reizen. Hier kom ik terug.

3 likes

Hier ook een goede ervaring met Ramon. Helaas was Eindhoven voor mij te ver om mijn Speedmaster FOIS op te halen, maar verzenden was ook allemaal prima geregeld. Top communicatie en top afhandeling.

1 like

Fijne vlotte communicatie en versturen ging prima!

:+1: topper

Mvg

ramon. is een topper wat je hem ook vraagt hij weet overal een antwoord op.

3 likes

Thanx!

Vrolijk huppelend op een klomp gips heeft Ramon weer eens een klant blij gemaakt.
Extra goodies bij de aankoop , zoals een prachtige watchroll.

Scherpe prijs en top service , Top!

2 likes

2de keer een prettige ontmoeting en deal met Ramon gemaakt op z’n prachtige Rolex Headquarters.

Warm aanbevolen!

Bor

1 like

Vandaag voor de eerste keer bij Ramon langsgeweest, erg prettige ontmoeting. Veel kennis, scherpe prijzen en eerlijk advies.

Erg fijn om met een liefhebber en kenner te praten, zeker een aanrader!

1 like

Een vriend wilde n.a.v. de geboorte van zijn eerste zoon zijn eerste echte horloge kopen. Ik heb hem een aantal suggesties gedaan en hij kwam al snel op de speedmaster.
Geholpen door de goede verhalen heb ik contact gezocht met Ramon.

Lang verhaal kort; bij Ramon kan je terecht voor een prijs die vergelijkbaar is met de goedkope (Duitse) aanbieders op Chrono, maar dan zonder gedoe met verzenden en trusted checkouts. Daarnaast koop je bij en pure liefhebber en heb je dankzij zijn mooie kantoor ook nog eens de beleving die zo’n aankoop extra leuk maakt! Wat wil een mensch nog meer?

@Crownguard , nogmaals dank! Frank appte mij in de avond nog dat hij er bijzonder blij mee is!

1 like

Thanks!! Fijn te horen. Top

2 likes

Ramon, veel dank voor het zeer speciale horloge en natuurlijk voor (wederom) het prettige gesprek.

Thanks, speciaal is ie nu zeker! Veel geluk!

1 like

Vandaag ook zeer prettig zaken gedaan met Ramon.

Bedankt!

1 like

Gisteren een nieuwe speedmaster opgehaald en kan niets anders zeggen dan perfecte service.
Band netjes op maat gemaakt en nog een ‘crownguard’ reisetui gekregen.
Aanrader en tot de volgende keer :wink:

1 like

Alle positieve reacties zijn herkenbaar.
Voor het eerst de stap naar Rolex gemaakt en daarbij kennis gemaakt met Ramón.
Het was een zeer positieve ervaring. :+1:

3 likes

Vandaag twee horloges bij @Crownguard opgehaald .

  • Duidelijke communicatie !
  • Prima prijs !
  • Top service !
    Tsjaah, de enige reden, die ik kan bedenken, om geen horloge bij hem te kopen is als hij hem niet kan leveren. :smile::+1:
4 likes

Vandaag horloge gaan ophalen, aangenaam vlot contact.

Duidelijke communicatie.

Zeker voor herhaling vatbaar.

2 likes