Custom made banden

Jelle heeft voor mij ook 2 prachtige banden gemaakt, resultaat is top!

9 likes

Mooi! Het adres opgeslagen…:+1:

Nice, ik ben ook al even op zoek naar betaalbare custom banden. Misschien kan ik er een voor het horloge van mijn vriendin laten maken! Die is nodig aan van toe ( het horloge bandje dan ;-). )

2 likes

Zien er goed uit! :+1:t2: Wat voor leer is die rechter?

Hartelijk dank voor dit bericht @Windhund!
Ik heb er veel plezier in om samen met andere horlogeliefhebbers een band te ontwikkelen!

gr jelle

2 likes

Dat js een stuk natuurlijk gelooid leer wat daarna is bewerkt met schuurpapier, geeft een vintage look👌. mooi voor de de wat brederen banden!

2 likes

Heb met enige regelmaat bij Ko besteld naar volle tevredenheid, maar moet zeggen dat dit er niet verkeerd uitziet! :yum: Keep it up! :thumbsup:

1 like

Ziet er heel fraai uit!!

1 like

Prachtig maatwerk , heel leuk dat je @paulfrank94 even in het zonnetje zet :sunny:

2 likes

Naar aanleiding van deze post een band besteld, ben erg benieuwd!

3 likes

Leuk! Benieuwd naar je ervaring…

Ik heb nog iets van algemene aard,… Een probleem eigenlijk waar ik een oplossing voor zoek.
Omdat ik best wel wat horloges heb (10) wissel ik heel vaak. Hierdoor verouderen banden best wel behoorlijk langzaam. Voor de ene band vind ik dat top, maar ik heb ook banden waarvan ik erg benieuwd ben hoe mooi ze worden als ze intensief gedragen zijn. Iemand suggesties om een leren band versneld wat patina te geven?

1 like


(maar kijk ook even in de rest van de draad :smile: )

Dank! Ik heb er nu al zin in :joy::joy: eerst even kijken of ik nog een oefenbandje heb liggen ergens. :+1:t2::+1:t2:

1 like

Oef die croc is mooi mr @Windhund :sunny: Ik kom zeker ook een bestelling plaatsen @paulfrank94

1 like

inderdaad, ontvette en daarna dragen. dan gaat het een stuk sneller!

Op verzoek wat betere/duidelijker plaatjes van de croc

6 likes

Oei!!

Ik stel dat @paulfrank94 de smaak echt te pakken heeft :facepunch:t2::boom::+1:t2:

2 likes

Vandaag ook een bandje van @paulfrank94 ontvangen. Top kwaliteit!

3 likes

De racing doet het ook mooi op de panda.

3 likes

Mooi! Die heb ik ook bij de favorieten gezet. thx

1 like