Daar is hij dan eindelijk!!!

Nice :+1::+1:

1 like

Gaaf.

Ik kocht de mijne omdat ik 50 werd. Gaat ook nooit meer weg

5 likes

Prachtige kleur dial, viel ik ook op bij de mijne.

Veel plezier ermee!

6 likes

Zeer mooi horloge, gefeliciteerd met de aanwinst!

Mooi horloge :grinning: . Heb zelf de GBR3.
Heb zelf ook het een en al eerst gelezen over Oris hier op het forum en toen besloten als ik er een koop dan wel een die niet iedereen heeft. Vervolgens was hij niet overal te krijgen maar dankzij dit forum kreeg ik een goede tip. En ben ik eerder gestopt met werken de auto in gesprongen en begonnen aan een ritje van ong 180km. Vervolgens zeer vriendelijk ontvangen door de Oris dealer. En heb natuurlijk het horloge gekocht. Vervolgens weer 180km terug. Maar wel met mijn nieuwe GBR3 . :sunglasses:

9 likes

Proficiat met dit prachtige horloge :ok_hand:t2:
Geniet er van :+1:t2:

1 like

weet je wat het lekkere van Oris is ? Een oplage van ongeveer 50.000 per jaar…wereldwijd. Da`s echt niks vergeleken met de rest. Dus ook al zwerven er hier een aantal van rond, dan nog zijn het er heel weinig.

2 likes

De mooiste oris op dit moment, wat een prachtig model!

1 like

Prachtige aanwinst en een heel mooi merk.
Mijn spaarpotje is vorige week geleegd, echter blijft een groene Aquis maar rondspoken in mijn hoofd :smile:

1 like

Blijf Het een prachtig horloge vinden.
Voor mij allemaal mee begonnen, was mijn eerste “echte” horloge, rubberen band met oranje accenten op de plaat.

Gefeliciteerd met deze aanwinst

1 like

Feliciteerd.

Is deze qua kleur anders dan de “gewone” blauwe aquis?..

Absoluut een topper heb je gekocht.

We zien je in het Oris topic waar je naar hartenlust fotos neer kan gooien van jou aanwinst.

Ik heb zelf 3 stuks van Oris met alle 3 hun eigen verhaal… maar he, dit is jou topic dus fotos ervan ga ik hier niet achterlaten.

1 like


Oris is zeker een topper.

6 likes

Wow, wat een ontzettend mooie Aquis !

Hier ook groot ORIS fan. Dankzij Mr. ORIS himself, @royke74 (Sorry voor de zoveelste tag en beschuldiging :sweat_smile: )

Mijn Aquis Date …

Deze gaat ook nooit weg :slight_smile:

En eindelijk een tweede ORIS ‘onderweg’ voor de collectie, maar duurt nog wel even :blush:

10 likes

Kwijlend mooi :slight_smile:

1 like

Prachtig !!

1 like

Zeer fraai !

1 like

Dit is een speciale met andere wijzerplaat dan de normale. Het is een blauwe wijzerplaat maar in het licht lijkt hij turquoise blauw/groen. Ik vind het de mooiste wijzerplaat tot nu toe ooit gemaakt!!

Bedankt allemaal voor de reacties!!! Ik vind jullie Oris ook erg mooi!! #OrisArmy

2 likes

Veel overeenkomsten met mijn Breitling SuperOcean !

4 likes

Dit is voor mij de eerste mooie Breitling die ik ooit gezien heb :ok_hand:

1 like

Fraai exemplaar; draag het met trots! Gefeliciteerd

1 like