daffie

Vanmiddag een ritje Den Haag met 2 horloges voor onze vaste HF flipperaar @daffie

Hij ging een keuze maken tussen de Omega en BB58, al snel een keuze gemaakt voor de Omega en daarna/voor/tussen heel veel gebabbeld over de hobby en van alles, super gezellig weer :+1:t2:

Wederom niets dan lof en weer een leuke deal gedaan met David :star::star::star::star::star:

Tot de volgende :ok_hand:t2:

2 likes

Gisteren een leuke & vlotte deal gemaakt met @daffie. Hoe het mogelijk is dat dit voor ons de eerste keer was… Beide veel geflipt. :sweat_smile:

Hij kwam het hele eind rijden omdat ik nog moest werken… :+1::+1: Tot de volgende ronde.

1 like

Vandaag weer eens live een deal met mijn forum maatje gedaan, geweldig leuk om weer elkaar te zien in betere omstandigheden dan de vorige keer. Mooi horloge :star_struck:

2 likes

Horloge gekocht van Daffie. Duidelijke correcte communicatie. Snel verstuurd en mooi verpakt. Horloge was exact in omschreven staat (zgan). Zou zeker opnieuw zaken doen met Daffie.

Bedankt!

1 like

(Nogmaals) een (2 dagen oud) horloge gekocht van @daffie. Niets op aan te merken, zou het zo nog een keer doen :+1:

2 likes

Zojuist is een horloge binnengekomen welke ik heb gekocht van @daffie. Na heel weinig mails over een weer een faire prijs overeengekomen. Horloge is snel verstuurd en bomproof verpakt. Lekker duidelijke communicatie. Horloge was omschreven staat (zgan). Aanrader van mijn kant!

Bedankt!

1 like

Zowel voor, tijdens als na de koop van een GS Enron goed contact gehad met Daffie. Gewoon een hele eerlijke gezellig kerel waarmee het goed kletsen is over horloges en waarmee je een leuke deal kan sluiten.

1 like

Ouderwets snelle en no-nonsense deal gesloten met David, die nu hopelijk ook het Samurai-verslaafdenvirus gaat oplopen… :wink::+1:t2:

1 like

Fijne deal gemaakt met Daffie over een Seiko. Goede snelle communicatie. Horloge netjes ingepakt ontvangen.
Bedankt @daffie :+1:t2:

1 like

Deze week een leuke Seiko deal gemaakt met @daffie prima zaken doen :+1: ook was ik hierdoor weer eens op mijn geboorte grond in Den Haag

1 like

Ruildeal gedaan met @daffie.
Zeer prettig verlopen allemaal. Leuke communicatie, eerlijke deal.
Alles ook zeer snel en netjes ontvangen.

Nogmaals dank David!

1 like

Een onverwachte, maar zeer prettige ruildeal mogen doen met @daffie

Absolute aanrader! :ok_hand:

1 like

Weer ens een PostNL deal gedaan met @daffie. Was weer een genoegen. Enjoy de verse Squale David :sunglasses:

2 likes

Een hele mooie Seiko Prospex ‘Turtle’ van Daffie overgenomen. Super communicatie en snel verzenden :slight_smile:

2 likes

Teruggekomen van een ruildeal met David en nog steeds even blij met de nieuwe aanwinst als toen ik hem voor de eerste keer in het echt zag.
Leuke horlogeliefhebber om over van alles en nog wat te kletsen en het is ook nog een prima man om een deal mee te sluiten. Bedankt @daffie!

1 like

Horloge verkocht aan David @daffie. Prettig contact, nette prijs en snel de deal gemaakt. Veel plezier met de Tissot PRX!

1 like

Vlotte deal, perfect geregeld :+1:

1 like

Net een horloge verkocht aan David @daffie . Super fijn contact, veel dank! Veel plezier gewenst met de PRX.

1 like

Net weer een leuke deal met @daffie beklonken, attent en behulpzaam als altijd👍

1 like

Toffe Tissot kunnen overnemen van @daffie! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heerlijk vlot geregeld en een fijn contact.
Horloge kwam in absolute top staat aan en, zoals wel duidelijk :grinning:, een absolute aanrader.

1 like