Dagje horloges kijken / passen Amsterdam

Goeie, daar kom ik best vaak maar dacht dat er verder niet veel zat qua horloges. Thnx, ga ik doen!

Haha nou deze uitkomsten had ik dus ook verwacht, maar ik kwam ze niet tegen!! Misschien verkeerde termen, maar ik heb ook het idee dat de HP zoekmachina soms hapert… thnx voor de moeite, ik ga ze bekijken :+1:t2:

Ja deze had ik nog in gedachten maar kwam via de zoekmachine ook niet naar boven, thnx!

Dat klinkt goed

:joy: ik blijf gewoon Dao met zelfgerommelde Vostoks en al. Maar ik begrijp dar de 1K popiejopie bij je overkomt :stuck_out_tongue:

Speciaal voor jou, 1K maal excuses :kissing_heart:

4 likes

Düsseldorf.

:grin:

2 likes

Seiko brand store, Oris Boutique op het Rokin.

1 like

Eventuele (loop of tram) route voor je.

Auto neerzetten in Amsterdam nieuw sloten (gratis) en op de tram naar de willemsparkweg.

QPX watches willemsparkweg
Ace en Dik van bearlestraat
Schaap en citroen pc hoofdstraat
Tourbillion pc hoofdstraat
Spiegelgrachtjuweliers spiegelgracht
Seiko boutique heilige weg
Oris boutique Rokin
Hudsons Bay ( ff koopjes jagen) rokin
Schaap citroen dam
De Bijenkorf Dam
AWCO reestraat

Zal wel nog iets zijn vergeten op deze route maar zal wel aangevuld worden evt…

hier kun je je dag wel mee vullen met shoppen. Je moet wel van lopen houden anders even opzoeken welke trams je nodig hebt…

5 likes

Nice!! Dank voor deze toelichting en volgorde :+1:t2::+1:t2: Wordt gewaardeerd

Die ga je sowieso wel leuk vinden @Dao alleen maar antiek en kunst
image
Om de hoek van de PC, dus zeker even doorheen gaan als je er toch een keertje bent.
Uiteraard alles stervensduur :joy: maar daar gaat het nu niet over.
En een perfecte route :ok_hand:t4:

2 likes

Andere vraag: een zaterdag komt mij veruit het beste uit. Maar is het in deze winkels dan druk (zodat er weinig tijd voor je is) of valt dat wel mee? A’dam is natuurlijk het drukst op zaterdagen, maar niet iedereen komt in “dure” horlogespeciaalzaken, vandaar de vraag.

Awco was 3 weken geleden op ztd druk, maar veel peroneel dus snel geholpen.
Bij avw waren 2 mensen binnen toen wij kwamen.
Oris en seiko boutique waren nagenoeg leeg.

Valt dus allemaal wel mee.

2 likes

Vraag of je een Paul Newman Daytona Subdial speldje mag van AWCO. Wij kregen er alle vijf eentje.

Willen jullie een speldje?

OMG TUURLIJK WILLEN WIJ DAT MEVROUW!

Nu is het wachten tot de eerste die gratis merchandise op HF voor geld aan gaat bieden, dan stel ik een ruil voor met mijn speldje :sunglasses:

4 likes

Top, bedankt weer @willemC :+1:t2:

:heart_eyes:

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy: ik voelde vd week na het weer eens aandoen van mijn leren jas iets hard tegen mijn buik drukken, je raadt al wat tevoorschijn kwam toen ik de oorzaak van die ergernis ging zoeken…

2 likes

Oris is altijd rustig, alleen voor echte liefhebbers.
En op de Seiko na, allemaal een deurbel/sluis dus dat scheelt een hoop. Ga nou maar gewoon :laughing: en denk niet zoveel na :rofl: het zijn maar horloges.

1 like

Een ‘D’ van duvel? :rofl:

3 likes

Bij oris kan je ook tof met zo’n 3D bril in het uurwerk kijken van een horloge. Best grappig.

Ja die is top. Space hoor :sunglasses:

1 like

Hahahaha! Die waren al door twee scherpe lichten tijdig uit mijn tas weggehaald.

1 like

Ik ga ook gewoon :joy: alleen wordt pas over een paar weken en ik kom graag goed beslagen ten ijs :sunglasses:

image

1 like

Vrouw vindt het leuk om mee te gaan (en baby heeft geen keuze), gezellig. En om het niet te bont te maken en 10+ winkels over teveel kilometers te gaan bezoeken, denk ik dat dit wel een mooie is. De belangrijkste zitten er voor mij in. En aan het eind sushi :sunglasses:

Parkeergarage Centrum Oosterdok is wel ideaal btw, €5,- voor de hele dag als je vooraf reserveert :money_mouth_face:

4 likes

Vlakbij Oris Boutique ligt in de Kalverstraat ‘Reuter Diamonds’. Daar ligt de laatste tijd ook veel afgeprijsd spul. Staat op je route zie ik, maar heeft geen letter. Zeker even langslopen.

1 like

Leuke route! Veel plezier.

Toen ik een keer in Amsterdam was, heb ik enkel AvW en AWCO gedaan. Prima loopafstand :ok_hand:

Daarna weer snel de stad uit :grimacing:

1 like