Damasko only (Deel 1)

Nothing. Watching the game, having a Bud.

He he…same here :grin:

(Hull - ManU momenteel)

1 like

Btw mooie kleuren-combi bandje + DA

1 like

Thanx, ja best aardig hè?

2 likes

:thumbsup:

Ps jij gebruikt de Duitse dag aanduiding?

1 like

R U serious?

1 like

Candide?..never! :joy:

1 like

Aber natürlich

1 like

Btw jouw profiel foto brengt altijd een big smile op m’n bakkes :grinning: hilarische film.

1 like

1 like

:joy:

1 like

Nog zo’n trekje… :stuck_out_tongue:

Ik wacht wel op de foto die je volgende week gaat plaatsen met je nieuwe bandje.

1 like

:ok_hand:

5 likes

Yeah, morgen foto’s!

1 like

…u vraagt wij draaien :wink:

Ik ben enorm tevreden met deze nieuwe aanwinst! :thumbsup:

3 likes

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar full front foto’s. Op jouw foto’s vind ik hem namelijk geweldig, met als gevolg dat ik al op de Bensontrade site zat. Maar daar staan een aantal vooraanzichten tussen, die mij niet aanstaan. De bezel oogt te ruig bij de rest het horloge, al dekt deze omschrijving niet de lading.

Zoiets…? (crappy mobiele phone pics…hopelijk heb je er wat aan)

Ps de bezel maakt het hrologe inderdaad redelijk ruig. Minder ruig…dan is de DA36 wellicht een betere keus (toch @anon50762135EV ?)




1 like

Bedankt. Op jouw foto’s oogt het wat smoother dan de website foto’s. Dan komen de ‘kartel’ van de bezel zo naar voren.

1 like

Mee eens…en die stock foto’s van de BT website doen het horloge inderdaad weinig eer aan.

Het stock zwarte bandje vind ik persoonlijk echt niets. Prima kwaliteit dat wel, maar om de een of andere reden blijf ik zwart geen mooie kleur vinden voor een horlogeband.

Bruine kleur heeft zeer sterk mijn voorkeur. Hopelijk ontvang ik snel mijn eerder bestelde bruine lederen band…want een bandenwissel is hoognodig :wink:

(waarmee ik verder niets wil afdoen aan de DA46…het kan vaak nog net even beter, that’s all)