Damasko only (Deel 1)

Yup. Pisgeel VS hemelsblauw.

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/77B9F535-0070-4D6B-AEAE-834A1D896DD1_zpsefym7pat.jpg.html][/URL]

3 likes

Pffff… jealousy rears its ugly head :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb een jaar moeten wachten tot ik een tweedehands 38 vond :joy:

:relaxed: …well worth it !

Feli Daffie!

I know the feeling, zoek al een 10 maanden een DA34. Denk dat ik er mee ga stoppen.

1 like

Ok ik zal geen wazige teksten schrijven, ik stop alleen met zoeken. Omdat ik een nieuwe heb besteld. :smile:
Op staal plus een kudde extra originele banden.

Hee dat heb ik ook :grinning: :persevere::clap::clap::clap:

3 likes

Haha…jij ook van harte! En nu begint het ‘lange wachten’ :sweat_smile:

DA34 dus? Mooi hoor!

Thx. DA34 ja. Nooit aan getwijfeld. Ik zag je al een paar keer in de Damasko draad in WUS :slight_smile:

Oh ja? Grappig hoe dat werkt inderdaad…je komt elkaar nog eens tegen.

Ik heb de afgelopen week iedere mogelijke titbit aan info opgezocht en tot mij genomen, inclusief de + 1.700 posts in beide ‘show your Damasko’ draadjes op WUS…ik doe niet aan half werk :flushed:

Nu nog een mooi en stoer bruin lederen bandje voor bij de DA46 zoeken…daar ga ik mij de komende dagen op storten :slight_smile:

ja die ken ik ook goed haha

1 like

Top!

Heb zelf die Damasko (Hirsch) Liberty erbij genomen…

2 likes

Top…de Hirsch Liberty is een mooi bandje, ik heb er zelf zo’n 3 gehad. Nu op zoek naar iets anders…Ben al een paar mooie tegengekomen. Geen haast overigens, de standaard Damasko band is netjes en kan ik voorlopig prima mee beginnen.

:laughing:

1 like

vs

3 likes

Haha…ik zou het wel weten :slight_smile: (vul zelf maar in…)

Schitterend heren! @Hieronimus en @daffie Alvast gefeliciteerd met jullie aanstaande verrijking en mooi om te zien dat het topic nog leeft :thumbsup:. Damasko rules!

2 likes

Thx! :relaxed:

En…Hear Hear !

:thumbsup:

1 like

Nieuw bandje onderweg voor de DA38

Iets ander stiksels dan onderstaande bandjes maar dan zie je wel de kleur en het materiaal beter:

Het gaat om de donkerbruine.

3 likes