Damasko only (Deel 1)

Ziet er super uit! :thumbsup:

1 like

Thanx ja die horween chromexcel bandjes van Bandrbands zijn fantastisch.

Hey grappig…ik heb deze van Bandrbands op het oog voor mijn DA46…maar twijfel nog enigszins (harige pols :wink:)

http://www.bandrbands.com/20mm-vintage-racing-watch-strap-saddle-brown-leather.aspx

1 like

Hmmmm ik zou geen rally bandje op een field/pilot klokje dragen eerlijk gezegd. Kijk eens naar die crazyhorse.

Op de mijne:

2 likes

Thx…ook erg mooi.

Ik heb ook nog op Etsy gekeken…daar staan ook een paar mooie handmade bandjes.

Enfin…nog geen haast, en wil sowieso eerst de DA46 op het standaard Damasko bandje gaan dragen voordat ik nog meer knaken uitgeef aan een nieuw bandje :triumph:

Als beroepsflipperaar laat ik het originele bandje meestal onaangeroerd. Verkoopt weer een stuk makkelijker. :joy:

1 like

Ik krijg een gratis extra Damasko bandje bij mijn aankoop, dus kan eentje fris behouden precies om de reden die jij noemt :grin:

1 like

Top!

Onvervalste crosspost…

@anon50762135EV, wanneer komt de jouwe retour? Ik mis je foto’s.

5 likes

vanmiddag

1 like

:sunglasses: Top!

Retour?

Hij is een paar maandjes uit logeren geweest bij @martijnfaber

3 likes

:slight_smile: Spijt gehad na de verkoop…of anderszins?

Enige klokje waar ik écht spijt van had dat ik hem had verkocht.

Anderen waar ik wel eens aan terugdenk (Helson Skindiver, Longines Flagship, Tag Heuer Carrera Caliber 5, Seiko MarineMaster) is weemoed van kortere duur.

Het is sowieso het enige klokje waar ik zachtjes bij de koper op een koopannulering probeerde aan te sturen omdat ik last minute wroeging kreeg :joy: maar Martijn hield terecht de deal overeind, gelukkig had ik eerste keuze toen hij hem weer ging flipperen.

1 like

Toch wel mooi en leuk om te lezen hoe zoiets dan weer gaat tussen horloge liefhebbers op HF :thumbsup:

1 like

Ja heel mooi, sarcasme off.

…heb ik iets gemist? :astonished:

Edit : inmiddels uitleg via PB hierover gehad van peacelove…

Topic omhoog! Upupupupup :grin:

2 likes

NiceNiceNice!!! :thumbsup:

1 like