Damasko only (Deel 1)

Guess who’s back…

17 likes

Ja van alle “krantklokjes” is dit wel een van de mooiste vind ik.(ja tot de invicta review uitkomt natuurlijk :joy:) . Goede keuze om hem weer terug in huis te nemen :thumbsup:
Veel plezier ermee

1 like

Coole nieuwe band ook. Veel plezier er weer mee. Nu houden zou ik zeggen :wink:

1 like

@Ko-Banden bandje van nubuck, echt schitterend

1 like

Verkopen? :wink:

Welcome back Ambassador! Looking good as always :thumbsup:.

1 like

Nee dank je ik heb er al één :wink:

Dit is het horloge dat ik met jouw account ben beginnen associeren.
Ongeveer op zelfde moment als mijn Sinn gekocht. Vooral omdat dit model me ook blijft aanspreken.

Knappe combo met die lederen band.

1 like

Op zwart kevlar blijft hij toch ook erg geslaagd.

5 likes

2 likes

Hier de mijne dan ook nog een keer. En nu even geen gezeik over de secondewijzer :joy:

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/77B9F535-0070-4D6B-AEAE-834A1D896DD1_zpsefym7pat.jpg.html][/URL]

6 likes

GVD wat ie mooi!!! :thumbsup::grin:

Haha, thx! Die van jou al binnen?

Nope…ik gok nu nog 1-1,5 week…maar het is koffiedik kijken momenteel en volledig afwachten…the wait is killing me! :scream: :blush:

Beste bandje wat ik tot nu toe gezien heb op deze Damasko !!!

1 like

Is misschien wel de beste combinatie! Dat blijf ik denken, als je weer eens iets post met kevlar.

1 like

Toch deze denk ik:

Die draag je het vaakst, als ik naar je posts kijk. Ook gaaf, maar die kevlar doet iets met de Damasko.

1 like

Nope…zoals ik al eerder zei de andere band !! :wink::joy:

1 like

Mij is opgevallen dat bij slechts een aantal modellen uit de huidige Damasko collectie de tekst ‘Made in Germany’ onderaan de dial staat. Vreemd dat dit niet voor ieder model geldt?

Misschien dat de meer recente series de aanduiding niet meer hebben, waar de oudere series deze nog wel hadden? Indien dit het geval is, dan is het wat mij betreft een goede keuze want ik vind zonder aanduiding een cleanere look hebben.

Deze huidige modellen/series hebben de aanduiding :
DA20
DA38
DA46
DA363
DH1.0
DK101
DK200