Damasko only (Deel 1)

mijn DA38 heeft het gelukkig niet, ik vind het echt niet mooi, doet afbreuk aan de strakke cleane look, wat mij betreft een flinke misser van Damasko, zonde!

1 like

Het zou ook nog kunnen dat ze niet alle foto’s op de website hebben geupdate.

Hopelijk voor @martijnfaber is de DC 58 ook zonder die tekst, zoals op de website nog op het plaatje te zien is

Vreemd dat er dan blijkbaar ook nog eens verschil zit binnen een serie/model. :astonished:

Misschien deed men het voorheen wel en tegenwoordig bij nieuwe productie (van sommige of alle modellen?) het niet meer…

Joost mag het weten! (vaag is het zeker)

Ik ga er van uit dat mijn DA46 mét ‘Made in’ tekst zal worden geleverd, maar hoop op het tegenovergestelde…

Ik vermoed andersom. Nieuwe ‘batch’ lijntje tekst toevoegd. Ik zal Isabella eens een berichtje sturen hoe dit zit.

Ja dat kan natuurlijk ook…andersom :slight_smile:

Ben zeer benieuwd wat Isabella hierover aangeeft…

En in opvolging daarop vraag ik mij dan nog af of het mogelijk zou zijn een made-to-order te plaatsen voor een Damasko zonder ‘Made in Germany’ tekst.

Het is eerder iets nieuws dan iets ouds. Ik vind het lettertype wel aan de grote kant, bijna net zo groot als “Damasko” op de dial.
Ik zal Damasko even bellen.

Mooi…en ik heb bij Bensontrade (daar loopt mijn bestelling) ook even navraag gedaan…

Arme Isabella. Zit ze mijn mailtje te lezen, wordt ze door jou gebeld over hetzelfde.

:wink:

Hmmm, ze krijgt het nog druk, vant Benson gaat ook Isabellen…

1 like

Vrouwen zouden toch erg goed zijn in multitasken? :yum:

Zeker. Biertje voor je uit de koelkast pakken en ondertussen de vaatwasser uitruimen kunnen vrouwen uitstekend tegelijkertijd!

1 like

Schitterende straps … ga er eentje bestellen voor op de Speedy - bedankt voor de link :thumbsup:

1 like

Hey…top! :thumbsup:(ik twijfel nog…met dank aan @anon50762135EV :smirk: )

Haha, zo, dat gaat hard hier.
Ik heb gebeld. (edit: met Damasko Duitsland) Mijn DA34 komt zonder en de DA46 komt mét.

Ik heb voor jou Daffie nog gevraagd of een “Sonderfertigung” mogelijk zou zijn specifiek voor de DA46, maar de wijzerplaten worden alléén nog maar mét gemaakt. Beter nieuws heb ik niet.

(het wachtmuziekje is heel toepasselijk heavy metal :smile: )

3 likes

Terecht, zit dicht bij Heuerville kwaliteit voor de helft van de prijs en zonder die malle levertijd

1 like

Die Kevlar is ook heel mooi (als het over die strap gaat ten minste) … heb ik ook gehad (nav een eerdere foto van @anon50762135EV) … eentje is meeverkocht met de DC66 - eentje heb ik nog nieuw in de verpakking (maar hou ik voorlopig nog even voor mezelf) :wink:

1 like

nee dat gaat over het feit dat ik iedereen op HF die BanrdBands straps probeer aan te smeren :wink:

1 like

Hey mooi man, snel antwoord en bevestiging. Jij zeer tevreden, ik ietsje minder…maar het mag de pret van de DA46 aanwinst zeker niet drukken :thumbsup:

Ps mag ik daaruit afleiden dat jouw DA34 een ‘ouder’ model is? (met ‘oude’ wijzerplaat)

Ja wachtmuziekje had ik eigenlijk niets beters kunnen verzinnen…erg toepasselijk (Scorpions toevallig ? :wink: I know niet echt HM maar toch wel echt op en top Deutsch)

haha ja leuk he

Geen Rammstein helaas, dat was helemaal top geweest

Helemaal niet joh :slight_smile: