Damasko only (Deel 1)

Moguh!

5 likes

Smorgens…:coffee:

6 likes

De Duitse forumburen hebben een Damasko te koop.

https://uhrforum.de/damasko-dk11-mit-stahlband-aus-herbst-2015-a-t306440

2 likes

Nice…een Si versie (inhouse mvmt) op staal :thumbsup:

Het viel mij in eerste instantie niet eens op dat jij een dubbel contrasterend stiksel hebt.
Mag je opvatten als een compliment. :wink:

Ik voel mij dan ook nadrukkelijk gevleid :slight_smile:

2 likes

Damasko moet in jouw geval als Damásco worden geschreven met die geel rode kleuren.

2 likes

Haha…nice touch!

1 like

Niet slecht maar ik was toch voor geel gegaan :smiley:

Is zo een stalen band ook los verkrijgbaar? Kan het niet echt vinden op de site…

Ja maar je moet wel je horloge opsturen naar Damasko voor de bevestiging vd band.

1 like

Ja maar daar moet je hem voor opsturen omdat ze de endlinks precies op maat willen maken. Dus je bent je horloge een tijdje kwijt en de bracelet kost €600 dacht ik.

1 like

Dat bedrag houdt me tegen, maar het lijkt mij erg gaaf.
Ik neem aan dat er nog steeds gewisseld kan worden?

1 like

Uiteraard.

2 likes

Toch wel nieuwsgierig nu naar het “op maat maken”. Zijn het dan geen solid endlinks?
Dan kan ik het me nog enigszins voorstellen; beetje bijbuigen, ed.

Iig bijzonder!

Het zijn solid endlinks maar omdat elke kast nets ietsje anders is en de de aansluiting prefect willen hebben kan het zijn dat ze de endlink iets bijslijpen geloof ik.

1 like

Thx voor de info.

Dat is dan toch wel uniek!
Ook wel een nette prijs dan voor de band, gezien het werk dat ze er nog aan hebben.

De bracelet is ook volledig van ijsgehard staal vandaar dat ie relatief duur is, ook als je er gewoon eentje meteen besteld op staal.

2 likes

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/33266CAC-0CD8-4B81-9D21-455AF66C460D_zpsjdxhencq.jpg.html][/URL]

Ben nog steeds superblij met mijn Damasko met stalen band! Alleen al die links met torx schroeven, uniek voor zover mij bekend is.

5 likes

Inderdaad indrukwekkend:

Net toch nog maar even leesvoer op gezocht en kwam uit bij deze link. Wel een leuke review en ook mooie foto’s met name ook van de bracelet. Voor wie het leuk vind:

1 like