Damasko only (Deel 1)

Aha een echte fijnproever…nice :+1: :slight_smile:

Btw momenteel geen Hirsch op jouw Damasko?

1 like

:slight_smile:

Jammer genoeg momenteel geen Damasko (meer) in de collectie … al betrap ik mijzelf erop dat ik wel vaak blijf kijken naar een DA42 :wink:

Ooit komt er zeker nog een non-chrono flieger en de Damasko is dan zeker een kanshebber, … maar ook Sinn, Laco, Stowa … en mss wel IWC … we zien wel … maakt onze hobby toch zo mooi en leuk hé :+1:

1 like

Zekers! :+1: Het nadenken over en zoeken/kijken blijft het leukste van onze hobby.

Trouwens ik heb zo’n beetje hetzelfde wensenlijstje als jij :slight_smile:

Ps mocht je ooit op zoek zijn naar een DA46…geef maar een gil (of ben ik wellicht vergeten dat je die al hebt gehad?)

1 like

Doe ik :+1:
In het verleden al eens een DC66 gehad :wink:

1 like

Ach ja natuurlijk dat was 'm inderdaad :blush:

1 like

Wat is een redelijke prijs voor dit klokje? 1200? Is Damasko een beetje waardevast eigenlijk?

Veel vragen maar wil graag een Damasko:)

Redelijke prijzen begin ik niet aan. Dat kan een ander beter aanvullen.

In mijn beleving is een occasion redelijk waardevast.

Dat kan ik me wel indenken. :thumbsup:

Overigens staat de advertentie nu op gereserveerd, toegeslagen?

1 like

Ter referentie, zelf heb ik een maand geleden een DC58 (praktisch dezelfde) gekocht van een maand oud. Koste mij 1500 euro.

Dus 1200 is een hele mooi prijs? Ik ga het klokje vanavond ophalen :slight_smile:

Was direct verliefd!

2 likes

Top :thumbsup: Welcome to the club …ennuh wij zijn gek op foto’s, dus je weet wat je later te doen staat! :smile:

4 likes

Ligt uiteraard aan de staat, deze is van 2014 geloof ik? Even goed checken dus als je 'm ophaalt.

Of het een goede prijs is vind ik lastig. Gaat er natuurlijk ook om of jij het een eerlijke prijs vindt en of je ermee kan leven :slight_smile:

Veel plezier alvast, top spul hoor :smiley:

Zijn er nog aandachtspunten waar ik rekening mee moet houden?

Zou ik je niet echt mee kunnen helpen eerlijk gezegd. Afgezien dan van de visuele schades

Maakt ook niet uit, want het klokje is binnen. Zeer mooi! In het echt ook mooier, maar dat zegt iedereen volgens mij;)

11 likes

Goed bezig!! Veel plezier ermee!!

1 like

Zeker. Proficiat met de aanwinst.
Wat is jouw polsomvang? Op deze foto oogt hij aan de grote kant.

1 like

17 cm, in het echt valt die een stuk kleiner. 42mm is mijn max. Ik kijk nu al stiekem naar een 2e :wink:

1 like

Lekkah!

2 likes

Hebben de liefhebbers de DA36 op UF al gespot?

*edit
Ik zie trouwens ook nog een DA44 en DA46…

Nette prijs voor die DA46. Ik heb helaas geen account op UF.

Update.
Misschien toch wel geen nette prijs. Hij staat al een tijdje te koop.