Damasko only (Deel 1)

Laat er nu net een Sinn te koop staan.
Te Koop; Sinn 857 UTC

1 like

Mijn ervaring precies! Heb er dus ook niet echt last van. :wink:

De “outer coating” achterwege laten is een optie die je bij nieuwe aanschaf hebt. De vraag is of je dan beter af bent. Beduidend meer spiegeling, net zo veel (?) vingerafdrukken maar die veeg je eer iig wat gemakkelijker af, en minieme kans op krassen want kaal saffier.

Nieuwe aanschaf zou een optie kunnen worden voor me. Iemand opinies over "AR delete of nieet?" Misschien bij een ander merk die keuze gemaakt? Ik heb een retrofit saffierglas in bestelling voor een andere klok en heb nadrukkelijk maar wat impulsief voor AR-coating-alleen-binnenzijde gekozen.

Ben blij dat ik t destijds heb gedaan. Spiegelt nog steeds nagenoeg niet door de matte plaat en coating aan de binnenkant.

Camera Roll-954 by -Tom*K-

8 likes

Ja lekker klokje hoor… :heart_eyes:

Vandaag weer mijn Damasko om nadat ik een paar dagen de Halios heb gedragen. Damasko was stil gevallen logischerwijs. Ik was verbaasd hoe snel de secondewijzer al weer in de rondte ging. Paar slagen is blijkbaar genoeg. Voor mijn gevoel ben ik alleen maar de trap af gelopen.

Samengevat; hulde voor de Damasko.

1 like

Heb je die nog Tom? Dacht dat je em verkocht had. Blijft een mooi ding.

Beide inderdaad weg!

1 like

Voor de liefhebber die het nog niet gezien heeft;
Er staat een da36 inclusief stalen band te koop op WUS!

Hij moet vanuit Denemarken komen, dus als het goed is geen extra kosten (correct me if im wrong).

Succes!! :wink:

Ik moest er langer naar zoeken dan mij lief is en dan kom ik ook nog op eBay terecht.

Als service de uitkomst van mijn zoektocht; link!

Al verkocht… :pensive:

Verhip, dat had ik nog niet gezien. Geen gekke deal, dacht ik zo.

http://forums.watchuseek.com/f29/fs-damasko-da36-bracelet-2936090.html

Deze dus

1 like

Ik zit ook te twijfelen om er één aan te schaffen. Is de enige mogelijkheid voor een nieuwe nu BensonTrade?

Ja, of rechtstreeks mailen met Damasko in Duitsland.
En ja ze spreken/schrijven ook Engels :wink:

Op de website zie ik dat ze ook bij een beperkt groepje juweliers in Duitsland te koop zijn. O.a. eentje in de buurt van Dusseldorf.
http://www.damasko.de/en/concessionaires#germany

1 like

Immer gut jahhh! Kon bij BensonTrade al niet aangeven of er wensen voor de coating waren dus dacht al dat er een andere weg moest zijn.

Nieuwe straps aangeschaft, de leren band komt nog! Voorlopig vond ik deze wel leuk :grinning:

en

Fijn weekend!

4 likes

Voor wie een vintage Sammlerstück" zoekt, een early bicolor Damasko met blauwe plaat…

De vraagprijs lijkt met bij deze kleurstelling wat ambitieus.

1 like