Damasko only (Deel 1)

Hier is dan eindelijk de leren band voor de DA34!

en op de pols
:yum:

5 likes

Netjes, hoor. Vele malen beter dan een NATO, vind ik. :slight_smile:

1 like

Thanks, ben er ook wel blij mee :smiley:.

Nu nog een donkerbruine vintage band…

5 likes

Goed bandje is dit. Bandr dinges?

1 like

Hmmmmmmm, dat zei de verkoper ook al :smile:. Je kan zo te zien vele kanten op met die damasko’s.

Ik ben niet zo fan van de beschilderde bezel, maar deze vangt toch mijn aandacht.

Ik ben normaal gesproken ook niet zo van de zwarte klokken maar de da36 black is wel echt smakelijk imo.


Het kriebelt nog steeds om er één aan te schaffen maar de grijze is dan mogelijk weer wat frisser en makkelijker te combineren. Iemand nog een specifiek plus of minpunt?

3 likes

In eerste instantie wilde ik ook een zwarte. Maar het lijkt mij best wel een donker geheel. Doorslaggevend was dat ik een grijze DA36 op de kop kon tikken. Als het een zwarte was geweest, had ik die aangeschaft.

Met excuses naar mijn mede forummers.

4 likes

Custommade donker bruine DamasKo band van de meester zelf :+1:.

Foto is in de avond genomen, morgen probeer ik de strap meer eer aan te doen door overdag foto’s te maken.

Hier nog enkele foto’s met daglicht.






Fijn weekend allemaal :wink:

6 likes

Prachtig allemaal. Ik blijf alleen balen van die gekleurde seconde wijzer… :frowning:

En dat kruis op de wijzerplaat, om gek van te worden :dizzy_face:

Dan moet je de da20 bekijken die heeft dat niet.

Ik weet… Maar die heeft weer geen zwarte wijzerplaat :slight_smile:

Ik hoorde dat ze helaas niet zo modden zijn bij Damasko, anders Had ik graag een da36 gehad met de secondewijzer v n da20 met een tipje witte.lume op t einde.
Alhoewel… Twijfel zou ook nog zijn bij de metalen band met vlindersluiting (prikken altijd in m’n pols) zonder systeem tegen onbedoeld openen.

Iemand een DC 66?

@Candide
Dat laatste bandje is fraai! Hirsch liberty?

Bandje van Remie (@anon94081762EV).

Stukken mooier dan de Hirsch Liberty :slight_smile:

Echt topkwaliteit.

1 like

Vandaag mezelf getrakteerd op een mooi verjaardagscadeau - eentje die al lang op mijn verlanglijstje stond :wink:

IRL is 'm nog veel mooier en indrukwekkender dan op foto’s - toppertje !

13 likes