Damasko only (Deel 1)

Gefeliciteerd met beide :+1:!

1 like

Dubbel gefeliciteerd! Kloeke klok!

1 like

Gefeliciteerd met de Damasko!

1 like

Beetje druk maar wel lekker :wink:

geniet er van!

1 like

Mooi man! Ik had er ook zo een, maar die kan ik sinds vanochtend opeens nergens meer vinden… :wink:
Geniet ervan.

2 likes

Mooi ding, sinds een paar weken hier! Ben nog wel op zoek naar een andere strap, vind deze van Damasko eigenlijk net te los/strak zitten. Nog aanbevelingen?

4 likes

Mooi, hoor. Super apparaat. Hoe bevalt ie nu?

Bandjes tips zul je vast en zeker ontvangen. Zelf vind de combinatie van Damasko en kevlar goed te doen.

Di Modell Chronissimo, al dan niet ‘short’.

Of als je niet per se aan die originele looks vasthoudt, lekker variëren met bruin.

2 likes

Zou een bandje bij Ko laten maken helemaal naar eigen wens! Leuke chrono overigens :thumbsup:.

Heb een nieuw bandje door Ko laten maken en een originele Damasko sluiting erop gezet. Vind het zeer geslaagd!


5 likes

Een passende kleurencombinatie. Netjes.

1 like

Ja, bevalt goed! Gelijk nog maar een NATO & een bruine Hirsch strap gehaald. Zit nu op de Hirsch, ziet er erg goed uit!

1 like


Kom het op de website nog niet tegen. Graveren kon al begreep ik maar zo te zien nu dus ook andere wijzigingen.

Om het topic levend te houden nu onze ambassadeur (C…e) :wink: ons verlaten heeft nog maar eens enkele foto’s met verschillende straps.
Zwarte leren nato van oxygen

Zwart/rode bond nato

Vintage bruine leren Ko band

Zwarte leren Ko band

1 like

Zag deze bij de oosterburen maar heb me in weten te houden (wil toch voor een Sinn 857 gaan). Wel netjes geprijsd, misschien iets voor zoekenden?

https://uhrforum.de/damasko-da46-aus-12-2015-a-t263610

gr, HJR

Hoop de mijne (via WUS) volgende week te ontvangen. Met Damasko stalen band :yum:

1 like

Goede tip! Mooi ding!

Wij verwachten foto’s!

Ik zal een poging wagen :grin:

Vorige week tot de conclusie gekomen dat de Damasko weinig aan bod komt tussen het Tag geweld. Nu drie dagen de Damasko; heerlijk!

3 likes