Damasko only (Deel 1)

De Damasko op een rood/zwarte nato! Me like :yum:.
De aankomende week is dit weer mijn beater samen met de Magrette. De BBR is een weekje weg!

1 like

Crosspost

3 likes

Wauw, wat een prachtige horloges zijn dit zeg!! Op hun site staan zeker leuke modellen, vooral de DC67 Si kwijl kwijl :wink:

Helaas id de DC67 van het forum al verkocht voordat ik de €€€ bij elkaar had…

Kunnen de eigenaren van een Damasco-horloge mij meer vertellen over het draagcomfort, kwaliteit e.d.?

Ik wil wel een poging wagen. Allereerst schrijven wij Damasko met een K. Anders vind je die webshop nooit.

Wanneer ik mijn DA36 draag, voelt het als thuis komen. Draagt heerlijk om de pols, is niet bijzonder aanwezig, maar mag er zijn!
Bij de minste beweging gaat de secondewijzer in het rond als hij heeft stil gestaan. Hij is accuraat en betrouwbaar.
Ik draag de D op de standaard Di-Modell band, leer van buiten, rubber van binnen. Ik vind dit toch erg prettig en heerlijk soepel.

Ik ben geen goede reviewer, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

1 like

Klinkt het tikken van het uurwerk ook een beetje Duits?

Ik hoop niet dat je horloge: “EIN, ZWEI, DREI” schreeuwt als je hem naast je oor houdt.

5 likes

Yup. Wij van de Damasko kerk. Lid worden @Buddha? :wink:

2 likes

Ja. Hard en precies.

2 likes

@SwedishChef - bedankt voor de info, mijne excuses inderdaad met een “K”. Heb de website uitgebreid bewonderd!

@anon50762135EV - Graag, maar niet op korte termijn helaas!! Mijn lijstje is gevuld met nog meer moois… iets met kroon en Zwitsers :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Iemand nog op zoek naar een DA46?

Crosspost.

2 likes

Even om het topic levend te houden. :wink:

3 likes

…de kogel is door de kerk. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor een Damasko DA46 (lederen band). Over een weekje kan ik 'm verwachten.

Wow…eindelijk word ik dan trotse eigenaar van een Damasko…mijn Holy Grail. Ik kijk en drool al jaren, en ben de afgelopen 2 maanden bezig geweest om de knoop door te hakken…I can hardly wait :wink:

Uiteraard volgen dan nog de foto’s… :slight_smile:

3 likes

Gefeliciteerd! Damasko rocks

3 likes

Thx Ide!

Fantastisch mooi…de DA36 heb ik ook serieus overwogen. Wellicht wordt dat mijn volgende Damasko…

1 like

Ik blijf de DA38 het mooist vinden…

5 likes

Neuh… doe mij de 36 maar.

2 likes

Wat is het verschil tussen de DA36 en 38? Alleen de kleur van de secondewijzer toch?

Ja.