damocles

Zojuist deal met Francois aka @damocles afgerond; aardige vent, echte liefhebber en betrouwbare en prettige zakenpartner.

Aanrader!

Ik heb van Francois @damocles een Helios Delfin overgenomen. Het contact was heel prettig. Hij heeft zelfs de moeite genomen om een flink stuk om te rijden om het horloge bij mijn broer af te geven in de buurt van Antwerpen. Dus: vriendelijk, betrouwbaar, heel correct, geweldig!

1 like

Top deal gedaan met @damocles. Keurige afspraak, zeer vlotte communicatie. toffe kerel gewoon waar je op kan rekenen.

1 like

Prima deal kunnen sluiten met @Damocles voor een echte, orginele handgemaakte @Ko-Banden band.
Goed ingepakt dus de reis uit België verliep zonder kleerscheuren. Alles naar tevredenheid dus wat mij betreft krijgt deze HF’er: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: (de topscore van 5 duimpjes) :wink:

1 like

Prachtige OEM Panerai band overgenomen van François. Zeer prettige communicatie, goede en snelle verzending en de band was zoals omschreven. Aanrader!

Net een horloge verkocht aan @damocles,

Betrouwbare kerel om de hobby mee te delen en zaken mee te doen. Alles volgens afspraak, zeer prettig gesprek en correcte afhandeling.

Aanwinst voor het forum.

@damocles heeft een horloge van mij overgenomen. Keurige en vriendelijke communicatie, snelle betaling en een tevreden terugkoppeling bij ontvangst :+1:t2: kortom; helemaal prima :ok_hand:t2:

1 like