Daytona rose goud 2019 of rolex gmt master 2 126711chnr

Daytona meteen leverbaar (zelfs met korting), rootbeer onbekend of je tikt een premium af bij een handelaar.

Die premium boeit koper dan niks, al kost ie 10K boven list, als ie m maar mooi vindt.

Denk je dat het echt zo werkt ?
Denk het niet

Ik ook niet😉

1 like

Wellicht heb je deze al gezien. Nog steeds beetje boven list maar gezien veel andere aanbieders vlgs mij acceptabel. Ken verkoper niet trouwens:

https://www.r-l-x.de/forum/showthread.php/180917-Rootbeer-GMT-126711CHNR

Helaas deze gemist dan :wink:

1 like

voor TS prachtig toch dat voor eenzelfde prijs nu een mei 2019 beschikbaar is. Blijkbaar prima prijs voor dit prachtige horloge.

Deze gaat wel terug komen
Heb deze boven list gekocht en weer voor hetzelfde verkocht. Als ie terug komt dan gewoon voor list en op jubilee

De mooiste gmt die er is
Of de volledig gouden zou ook nog wel een optie zijn

1 like

Ik zeg al er staan er genoeg te koop. Maar ze moeten ook nog verkocht worden. Je kunt vragen wat je wil maar dan heb je het nog niet. Voor modellen die nog geproduceerd worden ga ik niet boven list betalen om in mijn collectie te houden

19 likes

Is toch deze geworden :sunglasses:

1 like

Jammer de bammer … maar, nu blijft de Daytona natuurlijk jeuken en is er nog iets te wensen over.

Gaaf man! Echt een prachtig horloge, ik ben jaloers… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Idd… blijft nog op het verlanglijstje. Ik heb ze alle twee omgehad. Maar deze vond ik beter staan ipv hele gouden daytona. Denk de volgende word een daytona stalen uitvoering

1 like

Thanks… ben er ook erg blij mee :+1:

@SiCK Zoeken jullie nog collega’s eigenlijk?

1 like

Mooi hoor! En je houdt nog een paar roodjes in de zak :joy:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst; geniet er van!

1 like

Mooi horloge, van harte!
Maar stiekem vind ik de Daytona ook wel cool want van dit model, Rolex duikers zijn er nogal wat.
Dus de Daytona erbij dan heb je een mooie set :+1:

Geniet er van :slight_smile:

1 like

1 like