Daytona rose goud 2019 of rolex gmt master 2 126711chnr

Ben ik wel met je eens :v:

1 like

Welkom op het forum, goeie eerste post ook!
Altijd eerst beide horloges passen, deze vallen heel anders om en op de pols.

Wellicht dan ook een paar foto’s maken en hier posten, dan kunnen wij je van nog beter advies voorzien.

Grtz. Erik

2 likes

Daytona. All day everyday. :cowboy_hat_face:

Omdat iemand wat minder kijkt naar de prijs? Zelf twijfel ik op dit moment enorm tussen 2 auto’s waar het prijsverschil nog groter is, dat kan toch? Het is daarbij nog meer de uitstraling dan de prijs die voor de keuzestress zorgt.

2 likes

Echt heel jammer dat beide horloges niet 2 a 3mm groter zijn… vind ze net te petiterig… Zou voor een sky-dweller gaan

Zeker kan dat. Ik twijfel zelf ook geregeld tussen verschillende modellen. Met verschillende prijzen. Maar als ik echt niet weet wat te kiezen en het prijsverschil is zo groot, dan lijkt me het een no-brainer. Als je twijfelt tussen een BMW 318i of een een M4 en je komt er maar moeilijk uit, kies je toch voor de 318i denk ik dan. Ook al kan je ze beide makkelijk betalen.

2 likes

Waarom twijfel je tussen een volgouden en een two tone?

Ik zou voor de 126715 gaan.

6 likes

Sinds ik meerdere keren iemand met een rose gouden day-date heb gezien… besefte ik dat een rose gouden horloge heel mooi staat … Ik vraag me onder meer af of een vol gouden horloge wel optimaal is voor dagelijks gebruik ivm de zachtheid van goud… En of het niet misschien iets te veel van het goede is. En ik vind dat de two-tone gmt 2 ook echt wel klasse uitziet. En helaas kan je het geld maar 1x uitgeven… ik probeer de juiste keuze voor mijzelf te maken en hopelijk niet achteraf denk… had ik toch maar die andere genomen :grimacing:

1 like

Helemaal met je eens :+1:

Niks aan de hand :ok_hand:t2:


:cold_sweat:

4 likes

Phoe, kan met staal uiteraard ook gebeuren maar maakt het niet minder treurig. Blijft toch nog wel een van de mooiste DD’s!

1 like

Ach wat maakt het uit? Het hoort bij een gebruiksobject. Als je elke dag een stalen horloge draagt krijg je het ook wel.

3 likes

Mij ook niks. Tuurlijk liever niet dan wel maar het horloge gaat toch niet meer weg
Krijg je als je een beetje lomp bent. Kan het laten repareren maar zie je zo bijna niet

2 likes

Haha stoere jongens.

“Maakt ze niks uit”

Stiekem toch een beetje huilen van binnen.

8 likes

kan je voortaan dit soort fotos niet in een spoiler zetten met waarschuwing erbij? Dit doet mij pijn om te zien.

1 like

3 dagen :disappointed_relieved:

1 like

Een 3 cilinder komt er hier (zo lang het kan ) niet in :sweat_smile:.

En de keuze tussen een nieuwe 330i of een huidige m3 is voor mij in elk geval geen nobrainer. Punt was, dat je op basis van een vergelijkbare vraag de de OP niet serieus zegt te nemen, in mijn beleving kan een dergelijke vraag best bestaan?

1 like

Dat is dan persoonlijk. Maar ik zelf zou niet twijfelen tussen een horloge van pakweg €15000,- en een van €35000,- Het verschil in prijs zou dan mijn twijfel laten verdwijnen. Maar goed. Is persoonlijk. Ik bedoel dan echt bij gelijkwaardigheid hè. Dus: zal ik die nemen? Of die andere? Ik kom er niet uit, welke neem ik nou?!?

2 likes

Het zal misschien voor iedereen verschillend zijn, wellicht dat de hoogte van het bedrag ook meespeelt?

Je gaat voor de leukste/mooiste of die nu 5 of 15 euro kost is dan niet zo belangrijk.

1 like