DBsomething

Prima communicatie met Mark alias @DBsomething, alles snel geregeld, top!

1 like

Hier ook een prima horloge-verkoop aan Mark gedaan. Snelle communicatie en had de centjes keurig (snel):slight_smile: overgemaakt en in samenspraak heb ik even gewacht met het verzenden van het horloge. Zou zo weer aan hem verkopen!
Bedankt Mark :+1: voor het wederzijdse vertrouwen en veel plezier met je nieuwe aanwinst!
mvg, Edwin

Uitstekende ervaring met Mark!
Bod uitgebracht op mijn aangeboden horloge, en na even onderhandelen akkoord gegaan. Goede communicatie en heldere afspraken.

Zeer prettige deal gemaakt met @DBsomething. Prettige communicatie, beleefd onderhandeld. Aanrader!

Een tijdje terug (in april om precies te zijn) heb ik een horloge van @DBsomething overgenomen. Destijds was mijn trustlevel niet toereikend om een review achter te laten, dus bij deze alsnog mijn ervaring.

Mark bleek netjes en duidelijk in communicatie; de deal was snel rond en ben nu nog steeds erg tevreden over de deal. Ik zou dus zo weer bij hem aankloppen.
Dikke aanrader! :+1: Mark, bedankt nog!

1 like

Na fijn contact gehad te hebben met mark, zijn horloge overgenomen. Alle info klopte en dezelfde dag nog op de post gedaan. Goed ingepakt en beschermd.

Bedankt mark!

1 like

Horloge overgenomen van @DBsomething. Erg vriendelijk en gaf mij telkens netjes de tussentijdse updates door. Zeker een aanrader om zaken mee te doen. :ok_hand:t3:

1 like