De bezel van een duiker en het gebruik!

Wat gaaf, bedankt. Weer wat geleerd.

Wat leuk trouwens dat je over die B1 verteld. Ik keek deze week naar een advertentie van een Breitling Rattrapante met precies de zelfde bezel, ook tegen overgesteld. Nu weet ik wat er het idee achter is. Enkel was deze Breitling maar 5 atm waardoor het meer sier was dan dat het echt nut had.

erg leuk,en leerzaam,goed geschreven,en mooie foto’s…
grz john

Geweldig leesvoer, weer iets opgestoken, vooral het geschiedenisdeel.
Ikzelf duik niet maar heb 80% van mijn tijd een duiker om mijn pols.
En ook ik gebruik de bezel intensief, vooral in de keuken, eitje, pasta, rijst, frituren etc.
Soms is het dan lastig dat hij maar in een richting draait, voor de volgende sessie (bitterballen) moet de bezel weer bijna helemaal rond, maar dat terzijde.
Ben benieuwd naar je volgende artikel.

Zou de uitvinder van de bezel ooit gedacht hebben dat zijn vinding voornamelijk bij koken gebruikt zou gaan worden?
:wink:

Zo zie je maar weer, pas als je hem hebt ontdek je zijn mogenlijkheden en toepassingen, een objectieve mening vooraf is ook altijd onzin. (:smiley:

Heel leerzaam. Bedankt.
Foto’s zijn ook geslaagd.

hcptdg Schreef:

Zou de uitvinder van de bezel ooit gedacht hebben
dat zijn vinding voornamelijk bij koken gebruikt
zou gaan worden?
:wink:

Denk het wel! :slight_smile:

Goed verhaal (tu) Bedankt hiervoor.

hcptdg Schreef:

Zou de uitvinder van de bezel ooit gedacht hebben
dat zijn vinding voornamelijk bij koken gebruikt
zou gaan worden?
:wink:

Gat in de markt! Een speciale bezel met indicatoren voor eieren (hard &zacht), pasta (al-dente en gaar), rijst (vlugkokend en normaal) etc.!
Ik denk dat ik op een ander forum ga vragen hoe hier geld voor in te zamelen en in de markt te zetten :wink:

Misschien iets voor een LE?

sorcees Schreef:

Misschien iets voor een LE?

Lijkt me erg origineel!

Flagshipstore in de PC-H neem ik aan?

Beste Bidle, hartstikke leuk verhaal en voor mij - die nog heel veel kan leren over horloges - superinteressant en informatief. Voor wat betreft je dyslexie: dat wordt pas echt een probleem als het je passie in de weg gaat staan en dan met name het ‘lef’ om die passie met anderen te delen. Dan staat het jezelf in de weg en het ontneemt anderen de kans om ook te genieten van die passie. Dus: lekker zo doorgaan!

Zeer interessant onderwerp. Waarvoor dank.

Ik ga deze in de archieven opslaan.

– moved topic –

Leuk verhaal en duidelijk geschreven. Had je er niet bij vermeld dat je dyslectisch bent, had ik het niet geweten. Sterker, er zijn mensen die geen dyslexie hebben, maar vele malen meer fouten maken of ronduit beroerd schrijven/typen. Dus petje af :}

En ach, er zijn best wat beroemdheden die ook dyslectisch zijn, maar (dus) toch aardig wat bereikt hebben. Ik meen dat Bill Clinton ook dyslectisch is.

Groeten,
Niels

Ik weet niet of het al gepost is maar MKII heeft een “countdown” uitvoering van hun diver…

MKII
http://www.mkiiwatches.com/ProductDetail.jsp?LISTID=80000333-1213732034

Kwam ik zojuist tegen!

(leuke horloges trouwens!)

Wat de eerste twintig minuten betreft is mij ooit verteld (ik duik niet) dat het bedoeld is voor relatief ‘diepe’ duiken van ongeveer 30 meter. Dan is het niet verstandig langer dan 20 minuten op die diepte te blijven om ‘duikersziekte’ te voorkomen. Dus als de wijzer richting eind van het gemarkeerde gebied komt is het verstandig wat omdiepere waters op te zoeken.

5 jaar later :+1:

beter laat dan nooit :wink:

Leuk om te lezen, maar ik hou het toch maar bij mijn trouwe Suunto.
Die kan beter rekenen dan ik lol.
En wat als die onderweg de geest geeft ?
We duiken toch nooit zonder buddy,:scream:

1 like