De Bulova moon watch

Yup

1 like

In dat licht is dit vreemd:
https://uhrforum.de/bulova-moonwatch-mit-stahlarmband-original-textilarmband-t291394

Hmm idd. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven haha

Er zijn gebogen bandpennen, daarmee past het wel.

1 like

Curved pushpins idd! Werkt prima! Stalen band is imo wel verreweg de mooiste al heb ik ook een heele vette NATO gezien van de NASA.

Ik loop nu alleen tegen het nadeel aan dat ik de curved pushpins er niet meer uit krijg omdat er geen “richeltje” zit om wat achter te zetten. Iemand hier een idee voor?

1 like
1 like

Weet iemand trouwens voor voor een batterij er in de moon watch gaat? Had zelf het idee de cr2016 na wat onderzoek maar zeker weten doen ik het wederom niet.

Hmmm. Waarschijnlijk gevalletje onwetend boel uitwisselen in lucratieve winst dealtjes met van Amazon geplukte versies.

2 likes

Knoop doorgehakt, de klok van een mede HF-er overgenomen en komt volgende week binnen. Gekozen voor de versie met de 2 banden ipv de bracelet, omdat hij ook erg mooi staat op een bruine racing strap… Toevallig heb ik die op de onderste foto nog liggen. :slight_smile:

9 likes

Proficiat! Inderdaad ook een mooie combinatie :blush:
Dit is blijkbaar een goede banden-swapper. Voor mij ook een reden om voor de versie met 2 bandjes te gaan!

2 likes

Thanks! Ik vind de velcro strap die meegeleverd wordt ook wel heel cool, weer eens wat anders.
Heb jij hem al aangeschaft of komt dat nog? Waarop draag je hem of ga je hem dragen?

Wauw! Wat een ont-zet-tend mooie combi met die band! Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Hij is onderweg :blush::champagne:

1 like

Ik dacht ook aan een bruine lederen band, al dan niet racing…

1 like

Zeker cool maar alleen geschikt voor grote polsen.

@DrWoetR, thanks, inderdaad een gave combi!
@Rafke7 Tof!! Ik heb al heel wat strap combi’s gezien en bruin misstaat hem zeker niet. :wink:

Ik ben benieuwd, vanaf hoeveel cm zijn ze goed passend? Die van mij komen uit op zo’n 17,5cm (5,5 flat)…

Stuk groter dan 17,5cm.

Valt gelukkig best mee, hier zit hij op een 19,5cm:

2cm minder omtrek en hij komt wat hoger te zitten, denk nog minder ver dan als hieronder:

Ik teken ervoor. :slight_smile:

1 like

Kom je nog wel op terug trust me. Die klittenband strook is gewoon gemaakt voor grote polsen. Bij kleine polsen hou je een lap band over een soort lus.

1 like