De coolste advertentie tekst die ik ooit las

Op uhrforum. Deze jongen heeft er werk van gemaakt.

https://uhrforum.de/seiko-behinderten-uhr-talking-t302649

25 likes

Laat dit een voorbeeld zijn !

1 like

Hij heeft een fantastische vintage collectie en maakt vaker werk van zijn advertenties. Desondanks (of dankzij zijn soms stevige prijzen) niet altijd een snelle verkoop.

2 likes

Cool horloge ook trouwens!

Duitsers met humor :clap:

3 likes

“Voll Laser wie du abgehst” :laughing:

6 likes

hij had wel eerst zijn armhaar uit de band mogen halen alvorens hij een foto nam.

5 likes

Genieten!!!

We krijgen allemaal de groeten van Göbel, die onze complimenten met genoegen in ontvangst heeft genomen.

5 likes

Mooi en leuk horloge, maar imho veel te duur jeugdsentiment.
Voor 8 dollar koop je een soortgelijk modern horloge op Ebay, waarvan de spraak dan nog eens beter/duidelijker is…

Zelfde fenomeen met de zgn. Calculator watches zoals van Pulsar of Hp.

Durven ze soms de prijs van een kleine wagen voor vragen…

Waren destijds spectaculaire horloges, maar nu koop je iets soortgelijk voor pakweg 15 euro of zo…
En in elke smartphone zit nu ook een calculator…

Ach, er zal wel een markt voor zijn, maar persoonlijk vind ik de prijzen sterk overdreven.

Ik kan een soortgelijk verhaal afsteken over een Breitling Aerospace :wink:

Woehhahahhhaha briljant, je maakt mijn dag!!

Aerospace is ten minste uit titanium, heeft dubbel ontspiegeld glas en is een superquartz uurwerk.

Die oude Seiko’s zijn uit blik en resin, dus qua bouw ook niet veel beter dan de plastic watches met superchip :wink:
Nu ja, op zich is Breitling te duur, maar dat is in feite alles uit die categorie en hoger.
Waar het mij om gaat is dat de functies die destijds wereldschokkend waren, dit nu in feite niet meer zijn.
Wat niet wil zeggen dat ik dit geen coole horloges vind…

1 like

diese wunderbare Seiko mit eingebauter One-Night-stand-Garantie

Tempting…

Prachtig! Deze gast hoef je niets over marketing en gebakken lucht te vertellen, hij heeft het uitgevonden!

1 like

Echt te gek dit :joy: Nu wil ik hem ook!

Dacht ik ook meteen aan !

Die calculator watches, soms voorzien van IR-sender, was altijd leuk geinen in de klas op de middelbare school als er weer eens TV gekeken moest worden :slight_smile: #jeugdsentiment…

2 likes

Haha, ik kan me het al voorstellen :joy:
Ik heb die neiging bij mijn schoonouders ook al eens gehad :smiling_imp:
Er zou snel een nieuwe Tv hebben gestaan :sweat_smile:

2 likes

Met die advertentie of met die opmerking over die Breitling? :wink:

1 like