Absoluut
Alleen willen ze voor de zomertijd gaan. De prutsers…
Het komt allemaal goed. Dat beloven wij.
Oh, toch niet!
Mooi gesproken René
Armageddon is gestart…het is gedaan,klaar, de mensheid verliest deze strijd en de overlevenden zullen moeten voortbestaan in het duister.
Gadverdamme, wat heb ik een hekel aan de winter zeg !
's Ochtends donker als je de deur uit gaat, 's avonds donker als je thuiskomt…
Bah !
Koud, nat… Maar als het vriest ! Héérlijk!!!
En dan bedenken dat het nog erger is omdat de klok een uur later staat als ze zomertijd kiezen. Dus het is ‘s ochtends nog donkerder en langer donker…
Kom d’r maar in mister Lubach;
Onze lijders heulen met de Duitsers !
Ik heb er echt serieus een paar weken last van, en dan ook weer met de zomertijd. Van mij mag dit de laatste leer zijn.
Las recent dat ze mss in de toekomst de klok vast gaan zetten op een half uur ‘zomertijd’.
Al zal het ‘m zijn… Laat’ m dan lekker met rust. Nu doet 'ie nog leuk mee.
Peter Heerschop anyone?
Geografisch gezien zou de tijd van het Verenigd Koninkrijk beter bij ons passen. Onze wintertijd maakt al een uur verschil daarmee. Daarom zeg ik: geen zomertijd meer.
Ik meen deze week iets te hebben gehoord dat men er nog over bezig is en wellicht er tussen in wil gaan zitten.
Dus een half uur terug ipv een uur en dat is dan de vaste tijd
Dit weekend een uurtje langer slapen, heeeurlijk!
De zomertijd past gewoon beter bij het 9 tot 5 ritme van de maatschappij. Vooral omdat mensen voor dat ze na hun werk gaan niet zo veel doen maar daarna wel en het daglicht dan kunnen gebruiken.
Voor het Unox gevoel is het juist heerlijk dat het donker is als je achter je bordje dampende piepers schuift.
Maak je niet ongerust, in de winter zal dat alsnog gewoon het geval zijn
Soms is keuze laten een slechte zet. Denk maar aan het Brexit referendum.
Het jaarlijks twee keer veranderen van tijd, daar moet absoluut een einde aan komen.
Moet het dan permanent winter- of zomertijd zijn ?
Maakt mij niet uit. Als we maar naar 1 tijd gaan, en dat voor minstens de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, Denemarken.
Als de Rolex prijzen zakken, dan mogen de Zwitsers ook meedoen