De gemiste kans, welke deal ging er net aan jouw neus voorbij?

Aantal jaar geleden aangemeld voor een Iwc, was toen eerste op de lijst. Uiteindelijk niet tot koop overgegaan. Nu wel jammer omdat t model uit productie is en zelden voorbijkomt en als die al langskomt dan voor de hoofdprijs.

Een andere mooie deal was voor een Jlc, mooie prijs afgesproken maar ik moest er helaas ff over nadenken. Je raad t al, te lang gewacht.

Dat is t voordeel van Pulsar. Die hebben niet zo’n last van prijsstijgingen. :wink:

1 like

Klopt, behalve hun eerste digitale horloge :slight_smile:

Wel model was dit dan?

Vraag voor de mensen die wel de deals scoren; gaat jullie leven voorbij continu zoekende naar dealtjes of zijn hier handige tools voor (trackers etc)? :wink:

Vorig jaar (of 2 jaar terug) stond er een Tudor “snowflake” in topstaat op het Uhrforum voor 1500€ … was natuurlijk ook instant weg :smile:

Had een originele Poljot Okeah in prachtige staat kunnen kopen, maar tja, net al het nodige gekocht en toch weer eur. 400,-… laat maar…

ARGH!

1 like

Wat een akelig pijnlijke thread, heerlijk!

Heb altijd het idee dat de beste deals komen nadat je een horloge hebt gekocht.

Erg herkenbaar inderdaad…

Heb je net een horloge aangeschaft omdat je niet langer kon / wilde wachten. Komt hetzelfde horloge in de weken daarna meerdere malen voorbij op de verkoopsites. :sweat_smile:

2 likes

EBay saved searches, idem op 2dehands Kapaza marktplaats speurders.

En elke dag in de avond eens aflopen.

1 like

Tip van Harry, Dexter referentie? :wink:

1 like

Als jong broekie kon ik een huis in bewoonde staat kopen voor 22.000 gulden.
De bewoonster was al in de 80.
uiteindelijk is de koop niet door gegaan vanwege een te verwaarlozen bedragje :grimacing:
Pand staat nu te koop voor 440.000 euro!
En zo kan ik er nog wel een paar oplepelen, gelukkig is het ook wel eens een keer goed gegaan…:grinning:

Stond een Omega PO Goodplanet GMT te koop met 25% korting. Maar ik wilde even denken of ik dat geld wel wilde uitgeven.
Uiteindelijk een dag voor ik er heen ging verkocht.
Dus maar m’n huidige PO met oranje indices gekocht. Ook nette korting gekregen.

Alleen in de avond even aflopen? Loop je dan niet heel veel koopjes al mis? Of je moet echt zoeken naar de underrated horloges waar niemand op zoekt.

Ik heb mijn meldingen die komen direct binnen bij posten. Daar staan de meeste interessante merken al tussen.

En dan overloop ik nog eens alle nieuwe zoekertjes elke avond.

Ik ben nog steeds de hoogste bieder

Maar reserveprijs is niet bereikt nog :wink: Zegt dus niet zo veel.

Weet ik, zie mijn eerdere tekst.

Als ik iets wil kopen, pak ik het anders aan

Ah prima, die had ik gemist. Wilde een mogelijke teleurstelling voorkomen :wink:

1 like

Aantal jaren geleden een po2500D bij de plaatselijke juwelier, mocht weg voor een zacht prijsje. Zou erop terug komen tweek weken later helaas weg…
Inmiddels het leed verzacht met en po8500