De gemiste kans, welke deal ging er net aan jouw neus voorbij?

het gaat goed met de Planeto: vorige keer op ca 26 K blijven hangen (onder de minimumprijs)
Deze keer op 17 K blijven hangen …

Ex forumlid Monaco biedt z’n Monaco aan…ca. 2.5K…ik wil er nog ff over nadenken (ik had nog NIET gereageerd, ben geen koopman kak) en hij trok 'm terug…dat kan…

Tijd later bied hij 'm op lugholes weer aan…ik weer een dagje denken en ja hoor!!! GGGRRR verkocht!!

Ook bij mijn laatste aanwinst (zie N.A. topic Omega Speedmaster Racing Co-Axial) heb ik 'm eerst laten schieten bij William Wien omdat ik “al een Dynamic Chrono in die kleurstelling heb” (einde gedichtencitaat). Gelukkig wilde een forumlid er na aankoop bij William 6 weken later al weer vanaf. Ik weer eerst nadenken dus weer een gegadigde voor me maar uiteindelijk toch nog, na de bedenktijd voor de eerste gegadigde, goed gekomen!

Grt. Marco

gedichtencitaat = gedAchtencitaat, klote autocorrectie!!

Die Precista van een geeltje.
Had ik echt helemaal willen opknappen.

Grt.

Het lot met de winnende cijfers van de Jackpot bij de Staatsloterij. Op één of andere manier gaat hij iedere keer net mijn neus voorbij.

:cry:

1 like

Een heel vet fortis andora chrono horloge dat op ebay voor 500 euro wegging, maar ik had m’n wekker voor de veiling een uur te laat gezet. Dus helaas een mooie klok misgelopen.

Ik heb wel eens een Enicar Sherpa Ops laten schieten voor 400 Euro. Wel was de pvd er aardig af. Maar zonde.

Paar maanden terug een nagenoeg nieuwe Rolex 114300, 39mm voor € 3700,-
Te lang gewacht (1 dag) :disappointed_relieved:

Interessant. Moet ik toch eens gaan uitzoeken hoe dat allemaal werkt. Ik begrijp dus dat je automatisch continu zoekt op bepaalde woorden en een melding krijgt als een product met dat woord wordt aangeboden?

correct

Er is een post op het forum waarmee je standaard zoektermen kan samenstellen. Ik krijg hem zo snel niet meer gevonden.

Dat kan je bij de Bay veel geld gaan kosten :grinning:

1 like