De kast gaat verder open.......šŸ˜Š

Mooi hoor en dat geeft uit de kast komen wel een heel andere dimensie :grinning:

1 like

Zoā€™n kast (eigenlijk de inhoud) zou ik wel willen hebben.
Prachtige exemplaren laat je zienā€¦:smiley:

Mooie klassiekers laat je zien. Die ontbreken zeker nog in mijn kast :slight_smile:

Dat ziet er erg leuk uit!
Ik heb overigens exact dezelfde Omega, gekregen van mijn vader die hem zelf nieuw gekocht hadā€¦

En dƔt maakt het tot een topstuk! Koester hem!

1 like

Mooi, mooi, mooiā€¦
Ga door, ga door.

Vanmorgen vroeg eruit, vrouw ging een dagje weg met vriendinnen.
Tijd voor mij om, zolang het enigszins koel is, weer wat op te ruimen en fotoā€™s te maken als het de moeite waard isā€¦
De volgende lading, hoewel ik nu wel zoā€™n beetje de bodem zie, dus er zal niet zo heel veel meer volgenā€¦


De volgende is de enige quartz, maar het is voor mij een dierbare: Het klokje dat mijn vader kreeg bij zijn pensioneringā€¦







Ik hoop dat jullie het leuk vinden plaatjes te kijken. Nogmaals, de meeste heb ik al vrij lang en draag ze zelden, op de Omega de Ville naā€¦
Ik weet bij de meeste ook niet meer precies hoe ik eraan gekomen ben, dus boeiende verhalen over het ā€œscoren op rommelmarktenā€ kan ik er niet echt omheen vertellenā€¦:wink:
Bedankt voor het kijken.

Groet,

Dick

11 likes

Echt mooi, niks budget.

1 like

Die Longines en die Seikoā€¦
Mooi man!

Gewoon een heerlijke rommel lade!

O wat zou ik graag een paar van deze rommel ladeā€™s willen hebben. Mooi man buiten het horloge met sentiment (wat de mooiste horloges blijven!) Vind ik de ronde Longines (staal) veruit de mooiste.

1 like

En dat noem jij niets bijzondersā€¦???
Prachtcollectie!!!

1 like

Dat klopt.
Ik zie hier soms vintage klokjes langskomen die wel rechtstreeks uit een museum lijken gejat, zo mooiā€¦

Mooi hoor, stijlvast ook.

Erg mooie klokjes, zeker die Omegaā€™s Longines en seiko!

Super!

Mooi hoor niets om jevoor te schamen. Nog meer van dit soort kasten,? :wink:

1 like

Off-topicā€¦:wink:

1 like

Prachtige collectie tover je uit de kast , niks om bescheiden over te doen! , er zitten zeker Topstukken bij
Dankjewel voor het delen

Mooie exemplaren hoor. En wat al genoemd is: heel stijlvast!