De kast gaat verder open.......😊

En dát maakt het tot een topstuk! Koester hem!

1 like

Mooi, mooi, mooi…
Ga door, ga door.

Vanmorgen vroeg eruit, vrouw ging een dagje weg met vriendinnen.
Tijd voor mij om, zolang het enigszins koel is, weer wat op te ruimen en foto’s te maken als het de moeite waard is…
De volgende lading, hoewel ik nu wel zo’n beetje de bodem zie, dus er zal niet zo heel veel meer volgen…


De volgende is de enige quartz, maar het is voor mij een dierbare: Het klokje dat mijn vader kreeg bij zijn pensionering…







Ik hoop dat jullie het leuk vinden plaatjes te kijken. Nogmaals, de meeste heb ik al vrij lang en draag ze zelden, op de Omega de Ville na…
Ik weet bij de meeste ook niet meer precies hoe ik eraan gekomen ben, dus boeiende verhalen over het “scoren op rommelmarkten” kan ik er niet echt omheen vertellen…:wink:
Bedankt voor het kijken.

Groet,

Dick

11 likes

Echt mooi, niks budget.

1 like

Die Longines en die Seiko…
Mooi man!

Gewoon een heerlijke rommel lade!

O wat zou ik graag een paar van deze rommel lade’s willen hebben. Mooi man buiten het horloge met sentiment (wat de mooiste horloges blijven!) Vind ik de ronde Longines (staal) veruit de mooiste.

1 like

En dat noem jij niets bijzonders…???
Prachtcollectie!!!

1 like

Dat klopt.
Ik zie hier soms vintage klokjes langskomen die wel rechtstreeks uit een museum lijken gejat, zo mooi…

Mooi hoor, stijlvast ook.

Erg mooie klokjes, zeker die Omega’s Longines en seiko!

Super!

Mooi hoor niets om jevoor te schamen. Nog meer van dit soort kasten,? :wink:

1 like

Off-topic…:wink:

1 like

Prachtige collectie tover je uit de kast , niks om bescheiden over te doen! , er zitten zeker Topstukken bij
Dankjewel voor het delen

Mooie exemplaren hoor. En wat al genoemd is: heel stijlvast!