De KOFfer (Keep it Or Forward it)

Verdikkeme jongens. Eerst geen slaap en nu geen werk. Zit vol in de F5-modus

1 like

Ik heb er idd over nagedacht het horloge gewoon nooit bekend te maken. Tot iemand het ruilt. Vervolgens is die ook weer geheim.

Toch maak ik het vanavond bekend.

3 likes

619094DC-8AF1-466A-83A8-E9B216DCF5C6

6 likes

giphy (1)

4 likes

tenor

2 likes

Yes! Eindelijk!

3 likes

Fantastisch en origineel idee!

1 like

Wat een ongekende spanning.

1 like

Daar is het langverwachte pareltje. Sommige zullen het haten en andere liefhebben.

Het is de Haas & Cie Rasmus.

Jullie gaan vast Googlen, wat is dat? Dit deed ik ook waardoor ik uit kwam op een beetje Watch2day achtig merk. Swiss 1848 refereert naar een ooit bestaand merk, maar heeft als een soort onkruid de naam overgenomen. Het leuke is, ik zie nergens swiss made, dus waarschijnlijk is dit swiss 1848 niet eens swiss.

Het horloge voelt solide, beter dan vele modemerken. De band is degelijk voor een horloge in deze prijscategorie. De combo g
Heeft een aardig gewicht.

Dials ogen prima uitgelijnd, maar de tachymeter vind ik op dit rechthoekig horloge niets. De grote 11, 1, 5 en 7 irriteren mij. Zo ook het embleempje en daarnaast de tekst water resistant. Totaal zinloze informatie of decoratie.

De chronograaf werkt gewoon goed en reset na afstellen strak op de 0. Haas en Cie staat nogmaals op de zijkant.

De kastvorn draagt heerlijk, lugs zijn gebogen waardoor het op een kleinere pols prima draagt.

Genoeg voor en nadelen. Tijd voor wat foto’s. Want mensen worden ongeduldig en gaan anders rellen :smile:

11 likes

En nu de hamvraag: Keep it Or Forward it?

1 like

Ik draag het horloge nog even dit weekend, daarna komt de uitslag.

Toch wel eens leuks, wat ‘rechthoekigs’.

4 likes

Het is weer eens wat anders. Zelf nooit zoiets gedragen maar ik denk dat dat een reden heeft.

2 likes

Dit horloge zet mij wel aan het denken om weer eens een vierkante g shock te proberen.

2 likes

Ik wil ook wel op de lijst. Lijkt me lachen. :grin::+1:t3:

anders zet Rich zichzelf elke week op de lijst. Leuk voor de variatie om anderen op de lijst te zetten. :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat een gedrocht die Haas en nog wat😉. Leuk dat het logo ook echt een haas is🤣. Ben benieuwd wie deze houdt!

1 like

Kans dat het horloge er nog is als jij aan de beurt komt is zeer aanwezig verwacht ik :slight_smile:

Ik heb dit horloge liever ontvangen dan de aliexpress starking.

3 likes

Ik hoop dat jij ‘m houdt en iets anders als verassing opstuurt. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Het duitse woord voor haas is hase, in het frans weet ik het niet, maar het lijkt me dus iig een deels Nederlands horloge…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik ben vandaag ook een nieuwe tissot visodate binnen. Wie weet gaat die wel weg, kuch

4 likes

Huuuuuuts. :grin:

1 like