De onrust slaat weer toe

Wat betreft iets nieuws … Die Sinn aas ik ook al een tijd op … zou wel dan 2e hands doen, aangezien die hard afschrijft, of je moet dat prima vinden uiteraard.

De Seamaster is dan wat meer waardevast, maar wel weer dertien in een dozijn … wat vele hebben dus. Niks mis mee natuurlijk! Maar zo’n Sinn is zeker hier op HF wat unieker …

2 likes

Die roulette DJ is wel erg gaaf. Persoonlijk zou ik dat nastreven voor 2019. Maar de DS weet je te vinden, en mag gaan uiteindelijk :blush:

1 like

Daar heb je gelijk in, zijn alleen niet gemakkelijk te vinden. Op UF zie ik er wel eens 1 staan maar die zijn vaak wel behoorlijk afgekauwd.

Het is inderdaad een veel gezien horloge maar dat maakt hem niet minder mooi. Het interesseert mij eerlijk gezegd niet zoveel of anderen hem ook hebben.

Jatoch :sunglasses:

2 likes

Hmm, mooi ding zo’n Datejust turn-o-graph, maar zal wel niet te betalen zijn. En naar die witte plaat met rode wijzer kijkend denk ik, is mijn Seamaster GMT met witte plaat en rode GMT wijzer niets voor je?

1 like

Van bovengenoemde opties sowieso Rolex erbij.
Eruit…om het even, de Nomos zou ik erin laten.

1 like

Toen ik deze advertentie zag dacht ik dat het wel meeviel:

Was waarschijnlijk gewoon veel te goedkoop en de koper van dit horloge is een spekkoper. Geen idee waar die beland is maar mocht diegene er vanaf willen…

Zeker een mooi horloge maar toch wel fors aan de prijs wat mij betreft. Vind deze ook erg gaaf, @Tuur1968 had er 1.

se_diver300m_commanderswatch_21232412004001_dial_small

1 like

:roll_eyes:
De mooiste van allemaal! Hoe kun je die nou weg doen! Ik zou er bijna nog eentje kopen als reserve zo mooi vind ik hem :no_mouth:

1 like

Heb je de nieuwe versie btw ook overwogen? Was ik in het begin niet zo heel enthousiast over … maar nu :heart_eyes:

1 like

Gelukkig maar dat smaken verschillen :stuck_out_tongue_winking_eye: nee zonder gekheid, ik draag hem gewoon niet dus dat is een teken voor mij om hem weg te doen. Is zonde toch als hij in de kast blijft liggen.

Heel mooi maar te groot helaas, de SMPc is al op het randje.

1 like

Voor een leuke prijs misschien wel, oale pluggert :joy:

Ik zou de Turn-o-graph doen, wel die secondewijzer vervangen. Rode datumschijf houden :heart_eyes:

2 likes

Ja, wat HanDavinci hierboven zegt. Eventeel met jubilee. Dit is trouwens de eerste keer dat ik die turn-o-graph zie… Wat een plaatje!

Ik zou zelf voor een 2 piece gaan dan, de Explorer en de Turn-o-graph - de rest eruit :grin:
Eventueel de smpc later toevoegen. Tool, Dress, Dive.

1 like

giphy-4

Ja lekker hè :heart_eyes:

1 like

Je hebt al een rode datumschijf ÉN een lijntje rode tekst op de wijzerplaat. Ik had de ontwerper terug naar zijn hok gestuurd.

Doe maar normaal Harm, dan doe je al gek genoeg :sunglasses:

Spijt dat ik die heb weggedaan, net zoals de SM300 Master waar ik heb voor heb geruild … Zit momenteel in de overweging voor de nieuwe SMP300 in blauw, of toch weer deze …

1 like

Eruit: Nomos, Tutima, sarb017, DA47.

In: SmpC en de DS30 van zulu.

Het substaal van de DS30 heeft een prachtige glans tov. gebeadblaste Sinn of het ice hardend staal van een DA Damasko.

Dat van die DA47 eruit vind ik maar niks dus dat gaat hem niet worden. Maar de Nomos, Tutima en de SARB017 eruit en een SMPc en de DS30 van Zulu zou kunnen.

Wat ik overigens ook erg mooi vind is een Omega Constallation. Heb alleen 0 verstand van vintage, laat staan van Constallations. Meen ook hier gelezen te hebben dat er veel met die horloges wordt gesjoemeld.

Zoiets vind mij oog erg aangenaam:

Maar kan zo’n Conny concurreren met een DateJust? Sta overigens ook open voor een andere Datejust dan de Turn-o-Graph.

2 likes

Nomos, tutima en seiko er uit, Omega seamster er in. Overige centen in de pot voor een volgende aankoop want de onrust komt (helaas) toch weer terug.

Succes!

1 like

Daar heb je een goed punt.

1 like

Dan heb je nog steeds een mooie collectie maar wel erg toolwatchgericht en een focus op Damasko. Als je een Nomos koopt houd je ergens waarschijnlijk ook wel van een wat netter, verfijnder horloge. Daarom zou ik eerder gaan voor een blauwe DJ 36 (of Turnograph maar die is een beetje vlees noch vis wat mij betreft); wel sportiever dan de Tangente maar nog steeds prima chique :ok_hand:

Succes!

1 like

Ik denk dat ik mij maar eens goed ga verdiepen in een Datejust. Heb er werkelijk geen kaas van gegeten.

1 like