Dat zou wel echt supergaaf zijn haha. Maar die kans is wel heel klein haha.
Vind ik ook, is ook 1 van mijn favoriete horloges en regelmatig om de pols 
Is al eens iemand hier overkomen op een rommelmarkt in Frankrijk,hij dacht eerst dat het een fake was maar bleek wel degelijk een echte 
Ohkey cool haha.
Wat zal dat een verassing geweest zijn haha 

Er is dus nog hoop 

Weet zo niet meer wie dat was maar misschien herkent iemand dit verhaal
Deze bedoel je denk ik 
Had 'm net zelf gevonden,dit is 'm idd 
Zitten toch wel geinige dingen tussen 
Ik ook! Ondanks het commentaar wat je hier soms krijgt gewoon doorgaan 
Zeker!!
Nothing gonna stop me now 

Jaren geleden via MP een G-Shock DW-5000a 1st edition voor echt een bizar laag prijsje gekocht.
Op zich al redelijk bijzonder, maar dit exemplaar was ongebruikt en in originele verpakking.
Een serieus collector’s item. Online verkocht en heeft een set B&W Matrix 805 speakers (jongensdroom), Nakaya vulpen èn een Pelagos mogelijk gemaakt.
Zo jeetje!!
En dat voor een marktplaats “koopje”
Ga nu met hele andere ogen naar Casio kijken. Wist dat ze verzameld worden en dat er bijzondere modellen van zijn maar zo “waardevol” wist ik niet.
Weer wat geleerd thx 

Was echt puur geluk i.c.m. een verzamelaar met diepe zakken.
Wat jammer dat Orient op de deksel ondersteboven is geschreven.
Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat je er voor hebt gekregen want bij eBay word ik niet veel wijzer…
Meer dan de nieuwprijs van een Pelagos.
In gebruikte toestand doen ze amper boven de 500 dus dan heb je wel echt een top deal gehad. Maar goed NOS maakt sommige mensen helemaal gek…
Was een geval van iPhone met automatsch draaien 

Helemaal mee eens en eerlijk gezegd opmerkelijk.
Het NOS deed het 'm. Althans, voor de verzamelaar dan. Zelf snap ik het niet zo goed.
Oude goedkope horloges zijn idd enorm leuk voor zelfstudie! Je kunt ze uit elkaar halen, kijken of je zelf defecten kunt oplossen en met de vele informatie die je overal kunt vinden ook servicen! Lukt het niet, jammer dan!
Ook voor polijsten en borstelen zijn goedkope horloges van de kringloop ideaal om te leren!
Ik doe het ook hoor! Enorm leuk om meer te leren over horloges en haar inhoud!