Deel je “Kringloop” vondsten

Zet een bak koffie zou ik zeggen en scrol lekker door dit topic heen. :kissing::v:t3:

1 like

Ik zou het niet zo omschrijven, heb met plezier je enthousiaste post gelezen van een mooie vondst en mij erg geërgerd aan de negatieve post die er na kwamen.

Op naar de volgende! :man_dancing:

2 likes

1 like

On topic?

Je bent te eerlijk geweest. En dat siert je.
Alleen jammer dat je erop word afgestraft.
Niemand is verplicht het horloge van je te kopen. Hou het maar op jaloezie.

3 likes
4 likes

Mooi! Meer foto’s?

1 like

@Richz1986 Vanochtend (en gisteraaf :wink:) heerlijk door jouw speurtochten en die van anderen gelezen en gekeken.
Enerzijds gelijk zin om ook te speuren. Anderzijds, ik vrees dat ik nog weinig kans maak hier in Deventer. :wink:

2 likes

Thanks! Bij deze iets meer detail!

33 likes

zo he, jij hebt een harige pols :crazy_face:

12 likes

Hahaha het is weer volle maan XD Maar deze foto werkt beter zonder uitsnede.

16 likes

Haha wel lekker warm zo in de winter :wink:
Maar On topic, super gave vondst!

3 likes

Je kan niet overal verstand van hebben natuurlijk en lag ook in een bak vol met Ancre, Kienzle, Pontiac etc. Dan gaat die ook op in de massa.

2 likes

You never know, zoals die JLC van @vintage.view :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Alleen van zo’n bak droom ik al.

1 like

Zo uit de kringloop meegenomen, ongedragen staat, orginele band :smile:

38 likes

Fantastische vondst. :muscle: Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb zitten zoeken op ebay maar ik kan hem niet vinden :sweat_smile:. Heb je een link?

1 like

Nou, dat is al weer ruim twee weken geleden dus is al weg. Het was eenzelfde horloge :+1:

1 like

Geeft niks, ik ben zelf inmiddels wel wat meer te weten gekomen. Ik dacht dat “black star” het merk was maar dit blijkt niet het geval. WD op de wijzerplaat is een afkorting voor Watch Design en black star is het model.

1 like