Deep Blue, is dat nou een beetje knap spul?

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/P1110663.jpg.html][/URL]

Ontwerp moet je ding zijn maar over de kwaliteit niets dan lof. Ik heb het dan over saffierglas, uitstekende lume, betrouwbare uurwerken, hoge depthratings en bezels zonder speling. Ook de banden en sluitingen zijn OK (staal zowel als rubber). Meestal zijn ze nogal groot en zwaar, maar ik vind dat geen probleem. Gewoon veel horloge voor het geld. :+1:

3 likes

Mooie en goede klokjes, gewoon doen.

Heb er 2 gehad, plus een airblue, helemaal niets mis mee, zeker voor de prijzen bij W2D.

Gr. Marc

1 like

Ik mag wel zeggen voor het geld erg goede kwaliteit,heb de master Explorer welke keurig zijn uurtjes tikt en waar ik met een gerust hart het zwembad mee in kan.
Met de stalen band wel een gewichtige jongen btw

En op een velletje

1 like

Mooi! zet m maar eens op een sharkmesh, dat is een topcombi

Ik heb m niet meer, vind t eigenlijk wel jammer. Komt wel weer eens terug misschien, er is veel te veel moois.

Gr. Marc

2 likes

Kunnen ze voor die prijs bij SEIKO nog veel van leren… Alleen al de schroefkroon…

Bedankt lui voor de positieve antwoorden op de gestelde vraag. Ik heb 'm niet eens gesteld, maar het had ook zo maar mijn vraag kunnen zijn!

Ik heb er eentje besteld. Ik blijf twijfelen of ik geen Seiko of Citizen beter zou kopen. Maar deze ziet er zo mooi uit voor die prijs! En ik ben een twijfelaar, dat zal niet helpen :slight_smile:

Zou wettelijk verplicht moeten zijn zo’n sharkmesh op n duiker…

2 likes

Doen!!!
Niets mis mee…prima afgewerkt en onderscheidend!!

Doen! Prima spul!

2 likes

Tja, sluit me aan bij de algemene mening hierboven.
Heb één Deep Blue horloge gehad en was positief verrast over de kwaliteit. Zeker gezien de prijs waar ze doorgaans voor worden aangeboden. Mijn conclusie is dat je je hier geen buil aan kunt vallen.

Ook eens met het voorgaande. De neppe SKX007 is stiekem een van mijn favorieten aan het worden. Wel forse horloges inderdaad.

En deze heb ik gehad:

1 like

Ik ben ook overstag gegaan en ik heb er één besteld. Voor relatief weinig geld krijg je toch een heleboel functionaliteiten.

Ondanks alle positieve berichten heb ik toch besloten om niet tot aanschaf over te gaan.
Het aangeboden model vond ik toch iets te standaard ten opzichte van andere modellen van DB waar iets meer kleur in zit.
In ieder geval bedankt voor de reacties. :slight_smile:

1 like

Voor wie wel nog wil:

IN HONOR OF PRESIDENTS DAY

USE COUPON CODE: PRES40

THIS WEEKEND ONLY (Expires Tuesday, Feb 21st)

SAVE 40% OFF YOUR ENTIRE DEEP BLUE PURCHASE!

En ze hebben nu zelfs een Turtle! :wink:

creativiteit is op, maar gelukkig zit er nog inkt in de kopieermachine! :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Deep Blue is een bedrijf in Hong Kong die zelf ontwerpt en af en toe leent van beroemdere Oosterburen (Seiko). Hun bouwkwaliteit is dik in orde en zeker aan te raden. Ze hebben echter een paar modellen, die zó van andere fabrikanten afkomen en die ProTac is daar volgens mij ook een van.

Kijk bijvoorbeeld eens bij Apeks, Army Watch Germany, Astina, Aqualung, Chris Benz, Deporte, Divex, MDE, Momentum, OMS, Poseidon, St.Moritz, Tauchmeister, Viking, Zeagle, 32º en dergelijke merken, die allemaal dergelijke modellen aanbieden!!!

Mijn eigen Army Watch Germany van Eichmüller heeft een Deep Blue broertje…

Ik heb net van de W2D-outlet de ProTac 1000 ontvangen, en de eerste indruk is zeer positief.
Het voelt allemaal erg solide aan.

3 likes