Weet niet waar je hem aangeschaft hebt maar als dit in Nld is heb je volgens mij altijd recht op 2 jaar garantie.
Misschien kan je daar nog een beroep op doen.
En mocht dat niet het geval zijn zal er vast wel iemand hier op het forum het horloge een van een servicebeurt / reparatie kunnen voorzien!
Terug sturen heb ik niet zo een zin in. Garantie zal er nog wel opzitten idd.
Maar heb niet echt goede communicatie ervaringen met de leverancier. Doe er geen zaken meer mee om die reden wat ook betekend dat ik ook niet ga mailen betreffende dit geval.
Ik hoop een fijn en kundig iemand/bedrijfje te vinden die het horloge kan/wil fixen en in de toekomst evt meer voor mij kan betekenen wanneer het bavalt.
Je zal hem ongeveer 25 slagen moeten opwinden en dan omdoen.
Probeer het eens, als ik een horloge vanaf stilstand ga dragen, zonder eerst op te winden komt het geregeld voor dat ik, als deskdiver, niet genoeg reserve opbouw om het klokje lang door te laten lopen.
Anders weggooien, een service is net zo kostbaar als een nieuwe.
Horlogemaker heeft hem even geopend en zei “ahaaa”. 5min later was hij klaar en was het opgelost.
Krijg nog bericht wat er precies was, kreeg belangrijk telefoontje toen de uitleg kwam.