Deep Blue Turtle

Na dit…

Zag ik nu dit op FB

Apple en Samsung vliegen elkaar juridisch naar de strot over de vorm van de hoekjes van hun telefoons en dit kan kennelijk zonder problemen. En het argument “dat dit nu eenmaal een veelgebruikte kastvorm is” wil er bij mij echt niet in.

2 likes

Ik kan me een homage rolex of seamaster goed voorstellen, maar om nou een kwalitatief hoogstaande, maar prijstechnisch lage klok te gaan namaken, dat snap ik niet. …

Wat sneu zeg. Wel een groot compliment voor de SKX en SRP van Seiko.

2 likes

Lijkt misschien vreemd, maar misschien zijn de specificaties toch aantrekkelijk voor potentiële kopers? (Saffierglas, Zwitsers uurwerk) Wel weer jammer dat er geen stalen band bij wordt verkocht.

Groeten,

Tecco

Ik was al geen fan van DB maar nu is het helemaal klaar.

2 likes

En zijn ze nou duurder ook nog? http://www.deepbluewatches.com/midi300swau.html (zonder de 40% korting die je tot dinsdag krijgt dan).

Ook maar gelijk de padi geript. :sleeping:

gr, HJR

Schandalig…

Snap het niet. Er worden weinig Dacias nagemaakt.

1 like

Tsjonge wat sneu. Dan ben je als merk toch ook wel erg zwak.

Een selita uurwerk zal duurder zijn dan een seiko uurwerk, en de deep blue heeft safier. Schaamteloze kopie? Zeker, maar wel een goede.

3 likes

Ik had respect voor Deep blue. Maar dat respect is nu weg.

Ze hebben dus blijkbaar wel nagedacht over goede specs maar ik denk dat ze een vacature open hebben staan voor de design kant :wink:

Ik vind dit ondanks de betere specs toch ook schaamteloos kopieren. En ik weet dat hommages redelijk vaak voorkomen maar dit slaat alles.

Heeft iemand een teiltje voor me want hier wordt je toch kotsmisselijk van…

Diep triest dit :sob:

Verschrikkelijk diep drama, hierbij verbleekt al het andere toch wel. Hoe moeten we nou toch verder… :innocent: Je kunt ook zeggen dat je nog meer keuze hebt.

2 likes

http://www.deepbluewatches.com/midi300swau.html

Voor 89 dollar is er een stalen band bij te koop

1 like

Vergis ik me of zit er in die Deep Blue horloges ook een Seiko uurwerk ?

Wat denk jij @25tien, gaat Deepblue met deze zet “hij die niet genoemd mag worden” van de troon stoten in de kopieerbusiness?

3 likes

Er is niets mis met Seiko. Dat jij een Rolex kan veroorloven betekend niet meteen dat je je als een snob hoeft te gedragen. 🖒

4 likes