Deployant Aquaracer ☝️ of ✌

Ik ben blij met de terugkeer van de Aquaracer. Omdat ik graag banden wissel ga ik een gesp bestellen. Natuurlijk gewoon een TH.

Ik heb keuzestress :see_no_evil:

Ik vraag me af welke jullie zouden kiezen voor;

Die eerste…

of die andere
s-l300

• die eerste
  • niet die eerste, maar die andere…

0 stemmers

Shoot!!

De eerste is wat sportiever en vind ik beter bij de Aquaracer passen.

1 like

:point_up:️ dit dus.

1 like

Het is deployant, niet deployment :innocent:

1 like

Eerste vind ik ook sjieker en sportiever en meer TH!

1 like

Geborsteld staal op kast en band —-> clasp 1

3 likes

Ik besef net dat bijna alle ads op Chrono24 dan misspelled zijn

1 like

Wordt inderdaad ook heel vaak fout neergezet. Ik vind dat het allebei kan :smile::+1:t2:

1 like

Ondertussen zijn beiden juist. :wink:

1 like

Dat is jammer, zo gaan er veel kansen tot wijsneuzerigheid verloren :slight_smile:

1 like

Deployant lijkt me nog net iets juister. :wink:

1 like

De tweede, want de eerste heb ik alleen nog maar als replica gezien…

3 likes

Kijk, dat is dus waar ik ook tegen aan liep :unamused:

Ik mijd dan ook ebay, maar twijfel zelfs op Chrono24

1 like

Als, dan liever origineel.

1 like

Waarbij “met die andere” ik een gesp bedoel.

De vouw- en vlindersluiting… degene die ze uitvond mogen ze van mij in de schandpaal van Sloten zetten zodat ik 'm een paar uur rot fruit in de bakkes kan gooien.

Om je vraag on topic te beantwoorden: De tweede is cleaner en dus mooier. :slight_smile:

1 like

Ergens deel ik je punt, ware het niet uit andere redenen. Er zijn een pak minder coole straps geschikt voor de vouwsluiting dan voor een gesp.

Het oogt alleen wel mooi imo

1 like

Ga je een leren of rubberen band er aanzetten? Die sluitingen verschillen namelijk omdat rubber vaak dikker is. Ik zou gewoon naar een dealer gaan en de band met sluiting bestellen die bij het horloge hoort. Kost je zo’n €230,- maar weet je zeker dat het past. Ik heb 'm ook gehad voor mijn Aquaracer en de band en sluiting zijn top. Op m’m F1 had ik de sluiting voor de rubberen band aan een leren band. Paste alleen met een stukje papier ertussen,

Groeten
Rutger

1 like

Ik twijfel enorm. Ik wil namelijk kunnen switchen tussen meerdere banden. En om nou 3 setjes aan te schaffen gaat mij iets te ver. Inmiddels kijk ik ook naar Tag Heuer gespen, minder mooi maar neer mogelijkheden :man_shrugging:t3:

De gesp is binnen, banden zijn besteld.

Leuk man :grin:

1 like