Dialstatic = Top

Leuke ruil gedaan met Bram, zeker aan te raden!

kon nog geen topic vinden dus bij deze! Welverdiende positieve ervaring :slight_smile:

1 like

@dialstatic

Ook ik ben positief over Bram!
Vandaag heb ik naar alle tevredenheid met Dialstatic afgesproken en hem een mooi horloge verkocht.

Het contact vooraf was prima en duidelijk en de overdracht zelf met het daarbijbehorende (horlogegerelateerde) gesprek plezierig.

Bram is in mijn ogen een prima koper met verstand van horloges die goed zijn huiswerk doet wat betreft aankopen.

1 like

Fijne transactie gehad met @dialstatic
Goede comunicatie ,snelle betaling
Top
Tot de volgende keer

1 like

Ook hier niets dan lof over Dialstatic, fijn contact en prima transactie.
Dikke aanrader!

1 like

Weer eens wat anders verkocht, een lege horlogedoos. Leuk te doen met Bram! Allebei blijšŸ‘

1 like

Horlogebandje verkocht aan Bram. Fijne communicatie en snelle transactie, helemaal goed! :thumbsup:

1 like

Bram heeft wat spulletjes van me gekocht. F2F afgesproken. Fijne vent, vriendelijk en een echte WIS!
Leuk je gesproken te hebben en graag tot een volgende keer. Aanrader!

1 like

@dialstatic

Bram was blij verrast om te zien, dat zijn eigen oude Seiko Orange Monster door mij te koop was gezet :smiley: Ik had hem zelf ook via HF gekocht, van de persoon waar hij hem eerder zelf aan had verkocht. Hij gaf aan dat hij hem eigenlijk wel miste en deed een prima bod. Alles verliep zoals het zou moeten en Bram maakte direct het geld over. Snelle, prima communicatie en afhandeling.

Top om zaken mee te doen! :thumbsup:

1 like

Vandaag een horloge aan Bram @dialstatic verkocht.
De deal was zeer snel beklonken. De F2F meeting was zeker geslaagd. Gezellig over horloges zitten ouwehoeren. Eigenlijk maar goed dat Bram nog een afspraak had staan, anders was mijn programma naar alle waarschijnlijkheid in de soep gelopen. Wat een top hobby is het toch, waar je uren lang over kunt lullen.
Maar Bram is dus zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een leuke deal gesloten met Bram ( @dialstatic ) . Omdat ik wat was vergeten mee te nemen, moesten we nog vanuit de Bossche binnenstad terug naar mijn huis om het op te halen. Dit was allemaal geen probleem
Top gozer met wie je prima een deal kunt maken :+1:

1 like

Goed contact gehad met Bram, die interesse had in het overnemen van een meshband. Vlotte en correcte afhandeling :+1: aanrader dus :sunglasses:

@dialstatic

1 like

Horloge verkocht aan bram. Ontzettend leuke kerel met een interressante hobby :wink: goede deal kunnen maken waar we beide gelukkog van werden.
Rest vd dag planning weer om moeten gooien omdat het te gezellig was om snel te gaan :wink:

@dialstatic, bedankt!

1 like

Aardige enthousiaste kerel. Hij heeft een Tudor lederen vintage band+vouwsluiting overgenomen.

Zeer vlot met betalen, kon de band pas 2 weken later ophalen. Top, vertrouw ik blindelings.

Aanrader.

1 like