Die Tudor GMT hè

Ik vrees het ook, zeker als ze zo goed gaan lopen gemiddeld als hoeveel mensen ze hier op het forum ook willen… Ben echter wel benieuwd hoe hij irl op de pols valt, heb met 19cm toch geen kleine pols en de 41mm valt al best goed…

3 likes

Thx

Daar kun je volgens mij idd op wachten. En die blauwe is prachtig, ik heb die niet voor niets al jaren, midsize of niet.

1 like

11 likes

Een groene voor de winter en de witte voor de zomer. Blauw voor altijd.
Zou wel heel stom zijn als Tudor dit zelf niet inziet

1 like

Prachtig Tom!

@malus65 knal jij jouw blauwe er nog even in?

2 likes

Deze bedoel je?

10 likes

Juist. :heart_eyes:

1 like

Dat is toch die Nissan met die Renault motor?

1 like

Lekker man. Heerlijk is dat, sochtends rond een uur of 10 mijn bed uitkomen om vervolgens in mijn badjas en slippers naar mijn zwembad te gaan. Paar baantjes trekken en dan lekker de dag beginnen. Lekker loungen in de tuin en wat rondstruinen op het internet.

Heerlijk genieten van mijn welverdiende rust, na al die jaren zwoegen heeft “deze jongen” zijn luxe wel verdient!

Ik geniet er van!

1 like

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/3/f/a/3fab71cc50063e582baac1b6890e7adff7d35fd5_1_500x500.jpg

niet in het blauw, maar super blij mee.

Overigens vind ik de wijzers bij deze versie veel mooier dan de wijzers van de blauwe

3 likes

Ook schitterend, heb dit model nog niet omgehad alleen in het blauw vandaar mijn opmerking. De wijzers is me nog nooit opgevallen en misschien heb je daar wel gelijk in. Blijft een tophorloge en hoop deze ook nog eens te kunnen bemachtigen (nog even een beetje sparen).

Veel draagplezier :+1:t2:

En?
Ik vind het een mooi horloge maar dat geldt niet voor iedereen heb ik inmiddels ontdekt :slight_smile:

Fraai, maar geen plexi. Dat is toch ook wel erg mooi.

Ik ben meer aan het overwegen een mooie Explorer 1016 te gaan zoeken. Dat is wel zo’n beetje mijn (nog haalbare) grail.

11 likes

Yeah. Now we’re talking. Do it. :sunglasses:

1 like

Dat is niet heel belangrijk. 1970 zou heel mooi zijn, maar een mooi exemplaar uit een ander jaar is ook prima. Ik vind de kwaliteit van de kast belangrijker dan het jaartal.

1 like

Hmmm klinkt als mijn leven :yum: maar ja … ik heb ook geen Rolex :rofl:

1 like

Dat zwoegen? :wink:

:beers: Dat van dat zwembad bedoel ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like