Dik Wakker - horlogepolijsten.nl (tu)

Vandaag even langs geweest om krassen uit één van de lugs te halen van een vrij nieuw horloge. Hoeft nu niet terug naar de dealer en opgestuurd te worden.
Gewoon duidelijk contact vooraf, afspraak gemaakt en langs gereden.
Alles mooi weg, heeft zelfs nog wat kleine dingen gepoetst, gepolijst.
Even praatje gemaakt, je kent het wel. Is hier nu fulltime mee bezig. Ook voor diverse juweliers, maar het liefst werkt hij toch voor de particulier, de liefhebber.
Helemaal top! :slight_smile:

1 like

Ook mijn ervaring met Dik is goed ! Altijd goed mee te overleggen en gewoon vriendelijke man. Bracht ook mn wat duurdere horloges met een gerust hart naar hem toe.

Beste allemaal,

Afgelopen maandag ben ik met mijn Omega Constellation bij Dik in Emmeloord geweest om het horloge te laten polijsten. Het horloge stamt uit het jaar 2000 en is dus bijna 15 jaar oud. Er zaten geen hele diepe krassen op het horloge, maar toch wel veel lichte gebruikersporen.

Na een klein onderzoek gedaan te hebben ben ik terechtgekomen op de site van horlogolijsten.nl. Na de site bekeken te hebben en een aantal ervaringen gelezen te hebben, heb ik vorige week telefonisch contact gehad met Dik en de afspraak voor afgelopen maamdag gemaakt. Dit ging zeer soepel, na de afspraak per email bevestigd te hebben stond alles vast.

Afgelopen maamdag aangekomen bij Dik, heeft hij het horloge grondig bekeken en gaf hij zeer netjes aan wat hij zou kunnen doen en wat het zou gaan kosten. Ik had met Dik afgesproken dat ik op het horloge zou wachten, daar ik niet wil dat dat horloge met de post wordt verzonden. Het horloge heb ik immers gehad van mijn vader, hij heeft het jaren gedragen. De emotionele waarde is dus zeer hoog. Tevens wilde ik het gezicht erbij hebben van degene die het horloge onderhanden zou nemen. Dit vind ik wel fijn.

Daarnaast even een kort gesprekje gehad over deze geweldige hobby! Aardige kerel die Dik.

Dik heeft zeer goed werk geleverd, voor foto’s van het horloge verwijs ik je naar het discussiegedeelte. Aldaar heb ik een topic met een aantal foto’s geplaatst. Het horloge ziet er weer punt gaaf uit en kan weer jaren mee. Ik heb in ieder geval mijn adres gevonden voor het optische herstel van mijn horloges.

Mijn ervaring is dus zeer goed met Dik. Ik zou het zo een ieder aanraden als hij of zij in is voor het polijsten van een horloge.

Gr. Emre