Nee
Het tafelkleed.
Prachtige eerste post. ‘Intresant’…
Misschien eerst je even fatsoenlijk voorstellen!!
En een beschrijving van het geen wat je aanbied!!!
Interessant voor wie, voor jou of voor ons?
Ben bang van niet Gino als je op kostbaar doelt maar dat is toch niet het belangrijkste?
Welkom op taxatieforum .nl
'ik doe wekelijks rommelmarten en heb toch een paar horloges liggen’
Ik had mijn geld aan bier en worst uitgegeven…
Komop mensen, hij heeft zich voorgesteld zoals verwacht wordt en ja hij kan het misschien wat beter formuleren maar wat minder vijandigheid naar een nieuw lid is toch niet zo veel gevraagd…
Nee.
En als klap op de vuurpijl zit er ook nog een zeer slechte replica tussen.
Wat een stelletje lulhannesen hangt hier toch rond
Beetje algemeen, wie bedoel je precies?
Ik denk dat je op een serieuze goudmijn zit. Laat je niet van de wijs brengen door al dat negatieve commentaar, is gewoon jaloezie.
Dit is niveau “sloper voor onderdelen, of wegflikkeren”. Kan het niet mooier maken! Hoop dat je niet de hoofdprijs hebt betaald… Pontiac is leuk vanwege de papieren, maar niet echt aantrekkelijk. Die Vacheron-nepper mag je hier eigenlijk niet eens laten zien…
Iets beter je best doen.
ik dacht toch dat de mensen op dit forum een beetje vriendelijker waren doei.
Ik respecteer je gastvrijheid, Vos, maar het lukt me nog ff niet om elke willekeurige Visitor ook meteen welkom te heten als Member. En helemaal niet als je dit soort ‘brocanterieen’ meebrengt naar het forum…
Die Vacheron is imho echt heeuuul slecht, om van die andere items maar te zwijgen. Inclusief de erbarmelijke fotokwaliteit. Meest interessant is idd het tafelkleed ! Zou me niets verbazen als dit een misplaatste 1 april grap is… dat kan toch niet anders.
Groet, Otto
Beloofd is beloofd.
Zoals ik zei, hij kan het iets beter aanpakken, normaal als iemand dit doet is het eerste antwoord; stel je eerst maar even voor.
Dit heeft hij reeds gedaan en alsnog is het niet goed, hij wil gewoon weten of hij wat interessants heeft.
Menig hier kan snel zien dat het niet zo is maar is dat nou zo moeilijk om dat fatsoenlijk duidelijk te maken?