Dit is onderhand toch wel de leukste rubriek?

Zou het geen goed idee zijn om leden pas toe te laten om een rubriek te openen met de vraag over waarde wanneer zij al langer lid zouden zijn ofzo. Dan is het ook leuker om te reageren wanneer je weet dat diegene niet voor de enige en laatste dag op het forum zit.

2 likes

Ja ik tot op zekere hoogte ook wel. En het geeft mij de gelegenheid om lekker te roeptoeteren zoals:
Cartier Durum Doner Kebab XXL Turkisch beach limited lachmahun edition. Is soms ook wel lekker. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar vind het ergens wel frustrerend dat deze gelukzoekers topic meer en meer voorbij komen.

3 likes

Ook al besproken en het antwoord was ā€˜neeā€™. :man_shrugging:

Tja, je kunt ook vragen stellen over de toegevoegde waarde van dit topic :sweat_smile:

Ah duidelijk. Heb deze discussie verder helemaal gemist.

1 like

Veel mensen beleven er plezier aan, ja kan volgens mij de categorie ook uitzetten. Weinig veteranen hier die een nepper komen laten zien. Die weten wel beter :slight_smile:

1 like

Ik denk dat Hendrik juist even de pareltjes wou benadrukken. :wink:

1 like

Ik vind het geen gek topic. Ik heb hier ooit een vraag gesteld over de waarde van een horloge dat ik zou verkopen aan een vriend van mij. En toen werd ik ook geholpen met de prijsbepaling. Maar ik heb het gevoel dat ik een uitzondering was

Ik snap zijn bedoeling wel :yum:

1 like

Hendrik zegt sorry voor de fuzz, en gaat te bedde :kissing_smiling_eyes:

1 like

het is lahmacun toch?

2 likes

Haha kan wel geen idee :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar dit is Lachamahun uit en erfenis je weet zelluf :joy:
Wat is de waarde? Niks? Oke doei

1 like

fake lahmacun :joy:

1 like

Keer op keer dezelfde discussies. Deze rubriek is mede bedoeld voor ĆØĆØnlingen die een vraag hebben. Dat is al 7.456.891 keer uitgelegd.

3 likes

If only

Het is heel simpel. Als de topicstarter het heeft over:

  • ā€˜deze horlogeā€™
  • ā€˜gevonden in een laā€™
  • ā€˜uit een erfenisā€™
  • ā€˜opaā€™

Dan is hij nep.

En in de meeste andere gevallen ook.

5 likes

Je zou zo maar kunnen vermoeden dat er een illegale topicgenerator van @Dpvh actief is? :thinking:

1 like

Feature requests voor de volgende versie per dm :upside_down_face:

1 like

Tussen alle rotzooi die " geƫrfd of gevonden " is vond ik deze van @Tom12345 uit oktober 2018, toen bestond de aparte rubriek hier nog niet voor meen ik, toch wel een intrigerende. Erg jammer dat wij niet weten hoe dit is afgelopen.
jpeg

3 likes

Komt misschien ook omdat het fatsoen hier zo nu en dan ontbreekt om vriendelijk te vertellen dat iets nep is en het daar dan bij te laten :blush:

3 likes