DNS server horlogeforum.nl aub aanpassen ?

Deze werkt bij mij ook niet… Werkte dit eerder wel?

Wel geinig, ik gok dat alle ICT’ers nu hebben gereageerd of nog gaan reageren met hun jargon…

1 like

Geen jargon maar vandaag heb ik overal internet problemen ervaren en gehoord.
Vwb het forum weet ik dat we één dezer dagen overstappen naar een andere server (die alleen voor ons is).
Wellicht wat opstartproblemen?

Nice! Eindelijk van die vervelende @anon50762135EV en @25tien af!

9 likes

Zoals in het ander topic aangegeven: een 301 redirect instellen van www.horlogeforum.nl naar horlogeforum.nl.

Dan werkt het zeker…

1 like

klopt, maar ik heb dit “probleem” al een aantal weken, vanwaar nu ineens 2 topics hierover binnen enkele dagen?

Geen idee, maar ik heb het ook al een paar weken. Alleen niet topic waardig… Maar als het topic er toch is…

nee, ik onthou me van reactie

1 like

Wat dus ook een reactie is :grin:

2 likes

:wink:

Hier werkt de site ook al weken niet als er geen www voor horlogeforum.nl staat

Same here, voorheen nooit problemen mee gehad en sinds een week of 2-3 werkt dit ineens niet meer…

Ik krijg al een paar dagen als ik www.horlogeforum.nl of horlogeforum.nl typ in de chromebalk, dat ik op de site http://www.photonsec.nl/ kom. What’s up with that?

En dat terwijl je normaal op xhamster kwam natuurlijk.

3 likes

Horlogeforum is voor mij hetzelfde als xhamster.

En ik ging dus op het werk nota bene, eens kijken wat xhamster is…

Geen aanrader voor op het werk :slight_smile:

2 likes

Haha! :thumbsup:

Ik had eigenlijk gehoopt dat met de forum-update dit probleem verholpen zou zijn, maar helaas…:cry:

1 like

wordt steeds gekker … dit zag ik net op horlogeforum.nl (zonder www) met firefox

pagesource

body {background-color: #111111}.preloader {background-color: #111111}body {font-family: Open Sans; }.site-title, .preloader i, .login-form, .login-form a.lost-pass, .btn-open-login-form, .site-content, .user-content-wrapper, .user-content, footer, .maintenance a {color: #ffffff;} .ie7 .login-form input[type="text"], .ie7 .login-form input[type="password"], .ie7 .login-form input[type="submit"] {color: #ffffff} a.close-user-content, #mailchimp-box form input[type="submit"], .login-form input#submit.button {border-color:#ffffff} .ie7 .company-name {color: #ffffff} (function(i,s,o,g,r,a,m){ i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0]; a.async=1; a.src=g; m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
		ga('create', '', 'auto');
		ga('send', 'pageview');

	</script>
	</head>

		<div id="content" class="site-content">
			<div class="center">
				<div class="description"><h3></h3></div>				</div>	
		</div>
	
	</div> <!-- end wrapper -->		
	<footer role="contentinfo">
		<div class="center">
						</div>
	</footer>
				</div>
1 like

yep hier ook.
Lijkt wel de kernel van het domein :smile:

Here the same…