Dat klopt. 35 reviews, weliswaar van een Seiko AD:
Het zegt niet alles maar in ieder geval wel iets, in vergelijking met Guess trustpilot printscreen.
Dat klopt. 35 reviews, weliswaar van een Seiko AD:
Het zegt niet alles maar in ieder geval wel iets, in vergelijking met Guess trustpilot printscreen.
Tevreden over de winkel, of…
Overigens maakt drukte op de wijzerplaat geen bal uit als je tijd kunt lezen zonder dat je de cijfers nodig hebt.
Je koopt je Guess horloge bij de dealer, de dealer zal vervolgens de garantie-afwikkeling voor z’n rekening nemen, ook als dat in de achtergrond betekent dat hij hem naar de fabricant stuurt.
Dan zou ik graag een Guess-AD review vergelijken met een Seiko-AD review. Want Seiko stuurt mij ook naar de/een dealer als er wat is.
Dan is het maar net aan wie je het vraagt.
Bij de modegevoelige jeugd zal het een gerenommeerd merk zijn, maar bij de horloge-fetisjisten hier op het forum niet.
Hmm, ik denk dat drukte op de wijzerplaat voor de meesten eerder een smaakdingetje is dan de angst om de tijd niet af te kunnen lezen. Dat laatste heb ik eigenlijk alleen bij sommige G-shocks. Voor de rest kijk ik gewoon graag naar rustige wijzerplaten.
Ik heb van @HanDavinci een 7T34-6A00 gekregen die ik ontzettend rustig vind door de symmetrie van de vier subdials. Ik denk dat @Kamphuis hem ook wel mooi zou vinden. De mijne is momenteel nog extra rustig omdat de wijzertjes nog niet bewegen. Maar ik heb zo’n knapperd met vier subdials nog nergens nieuw gezien, en ik geloof dat Kamphuis wel echt een nieuw horloge wil.
De prachtige foto is overigens niet van mij, die heb ik schaamteloos en volstrekt zonder toestemming hiervandaan gejat van “2018 Remco”, wie dat ook mag zijn @junior.
Ik hoor wel waar ik de rekening voor het gebruik naartoe kan sturen hè…
Best wel een geslaagde foto trouwens!
Eens. Ik had de indruk dat TS zich niet druk maakt over de drukte op de wijzerplaat.
Gezien de Guess waar hij zijn oog op had laten vallen gok ik dat hij het juist wel lekker vindt.
Dat hangt voor mij heel erg van het ontwerp af. Ik zeg niet categorisch dat ik drukke wijzerplaten lelijk vind. Een Breitling Navitimer is misschien niet helemaal mijn stijl, maar ik vind hem wel mooi.
Even min vind ik rustige wijzerplaten in de regel mooi. Want MVMT maakt in mijn ogen behoorlijke gedrochten die wel minimalistisch zijn qua ontwerp.
Ik neem aan dat je de Black en Decker hebt gepakt.
En haar aan de varkens hebt gevoerd?
@Eddio have a Snickers
Ach is toch schattig. Ik zou willen dat ik daar nog van kon genieten. @Schoen en jij hebben mij versnobt.
Jij bent geboren als een snob. Ik weet nog dat jij als baby geen Olvarit kreeg, maar gepureerde maaltijden van De Librije. Die je met een Rolex lepeltje werden gevoerd terwijl jij kirrend in je luier van Egyptisch katoen en mormelzijde (of hoe heet dat ook alweer) van je af - toen al - lag te schoppen.
Nee hoor, ze had zelfs van tevoren overlegd. En zij wist ook wel dat het horloge met grote waarschijnlijkheid retour zou gaan. Ik had het voor die twintig piek wel een leuk apparaat gevonden als de grote wijzer de chronowijzer was geweest.
Het toeval wil wel dat ze me zaterdag een ander cadeautje heeft gegeven. Binnen ons sportclubje sta ik bekend als degene die tijdens de rust Snickers uit zijn sokken haalde en liet rondgaan voor wat extra energie, dus kon zij de straatverkoper die hiermee leurde niet negeren.
Dat krijg je met een Burberry mama die ook een snobbie was . Alleen het beste was goed genoeg voor haar twee zoons.
Momme. En momme is de gewichtseenheid per vierkante meter. Vanaf 22 momme begint het echt lekker zacht aan te voelen op de huid.
Je hebt ook nog Gshock van Casio. Alleen wel een beetje lullig dat je Gshock een val overleeft en jijzelf niet
Net een kamerplantje
Er is een speciale plaats in de hel voor liefhebbers van Daniel Wellington. Daniel Wellington is het punt waarop ik snobistisch wordt. Als je een kind van 4 een horloge laat ontwerpen krijg je een Daniel Wellington. Bij Guess en Armani doen ze tenminste nog een beetje moeite om het een mooi design te geven.
Het zou best hetzelfde kunnen zijn. Gewoon geen venster in plaatsen vanwege esthetische redenen gebeurt ook wel es. En dan zit de schijf voor de datum er nog gewoon onder.
De subdial op 3 voor de 24 uur, doet mij juist weer vermoeden dat het om hetzelfde uurwerk gaat. Kweenie of dat een dag/nacht/military time, of GMT subdial is.
Dat vind ik in dit geval ook goed mogelijk.
Bij het horloge van de Aldi was dat volgens mij de dag/nacht, daarom vind ik de foto van de Guess zo raar.